• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • MyrahCollin

Nalle Puh 40 skrev 2009-06-03 08:38:51 följande:

Tråkigt med maten och att det blev så mycket dyrare, måste ju faktiskt fråga innan
    jo vi frågade och hade en meny och en prisuppgift, men han ändrade tootalt..

eller menar du att han skulle frågat innan? =)
  • Nalle Puh 40

Han skulle frågat innan han ändrade menyn för det visste ni väl inte om???

• MyrahCollin

Nalle Puh 40 skrev 2009-06-03 10:09:21 följande:

Han skulle frågat innan han ändrade menyn för det visste ni väl inte om???
    nopp.. vi visste inget! =(

aja,, nu är dagen förbi.. men om det skulle vara så att vi ska hyra ett ställe igen med mat.. då veteefaaan om jag vill hyra där något mer!
  • Pingst09

Hej!
    Så var det över då... Hade verkligen en toppendag från att jag vaknade tills dess att jag somnade 22 timmar senare=) Allt klaffade som det skulle och vi såå myckte beröm för hela arrangemanget med kusik i kyrkan, lokal, cateringen, bandet ja ALLT! Har inte fått några bilder just ännu, hoppas skivan från fotografen kommer idag...

Trots denna lyckliga dag är det med lite vemod som allt är över (eller, det är nu det börjar - som vissa säger) Man har planerat alltihop i ett års tid, suttit här vid datorn och fixat med än det ena än det andra eller bara hängt här på BT och inspirerats. Vad ska vi göra nu brudar?

• Hemlig2009

Vila!

Jag saknar det inte alls och jag bävar inför tackkortstillverkningen, skönt att jag redan har börjat! Vi bygger dessutom hus så det ska bli kul att även jag kan engagera mig mera i det.

Stort grattis!

Pingst09 skrev 2009-06-03 12:15:42 följande:
    Hej!Så var det över då... Hade verkligen en toppendag från att jag vaknade tills dess att jag somnade 22 timmar senare=) Allt klaffade som det skulle och vi såå myckte beröm för hela arrangemanget med kusik i kyrkan, lokal, cateringen, bandet ja ALLT! Har inte fått några bilder just ännu, hoppas skivan från fotografen kommer idag...Trots denna lyckliga dag är det med lite vemod som allt är över (eller, det är nu det börjar - som vissa säger) Man har planerat alltihop i ett års tid, suttit här vid datorn och fixat med än det ena än det andra eller bara hängt här på BT och inspirerats. Vad ska vi göra nu brudar?
  • mamci

Här kommer ännu en fru! :)(30 maj) Vilken lyckad dag med sol och värme hela dagen lång! Blev några missar i det vi planerat men inget som störde det hela! Vi hade bla. planerat tipspromenad men, den försvann och jag har faktiskt inte hittat den än!:) Min farbror var vår fotograf under dagen och kvällen. Han hade fotat över 400 bilder! Min andra farbror och våra vänner knäppte en hel del kort också! Det blir några att gå igenom! Har inte sett ett enda kort ännu, bara några kort från en väns kamera så det syntes inte så bra, så nu är jag förväntansfull!
    Min svärfar frågade om vi kände någon skillnad nu när vi var gifta och vi tycker faktiskt det, det är liksom ett härligt glitter över vår relation just nu!:) Lite nykära!!
    Ett stort grattis till er andra som också är nyblivna fruar!

• Pingst09

Just så känner vi också, man är som kär på nytt. LIte mer närhet, blickar och bara en puss i förbifarten ibland. Så var det lääänge sedan vi hade det. I like!!

mamci skrev 2009-06-03 15:45:12 följande:
    Här kommer ännu en fru! :)(30 maj) Vilken lyckad dag med sol och värme hela dagen lång! Blev några missar i det vi planerat men inget som störde det hela! Vi hade bla. planerat tipspromenad men, den försvann och jag har faktiskt inte hittat den än!:) Min farbror var vår fotograf under dagen och kvällen. Han hade fotat över 400 bilder! Min andra farbror och våra vänner knäppte en hel del kort också! Det blir några att gå igenom! Har inte sett ett enda kort ännu, bara några kort från en väns kamera så det syntes inte så bra, så nu är jag förväntansfull!Min svärfar frågade om vi kände någon skillnad nu när vi var gifta och vi tycker faktiskt det, det är liksom ett härligt glitter över vår relation just nu!:) Lite nykära!! Ett stort grattis till er andra som också är nyblivna fruar!
  • Nalle Puh 40
    Pingst09 skrev 2009-06-03 17:50:47 följande:
    Just så känner vi också, man är som kär på nytt. LIte mer närhet, blickar och bara en puss i förbifarten ibland. Så var det lääänge sedan vi hade det. I like!!
    Är oxå nykär och svävar på små rosa moln...
  • Arla79

Nu finns det bilder på oss på vår fotografs hemsida. Länken dit finns att hitta på min presentationssida.

• Guntan

Nu har jag lagt upp ett kort på mig och min man i solnedgången...

• Kärlekensskull

Vi är också som nykära!Helt underbar känsla! Och snart bär det av till Tunisien utan sonen (Åker på söndag) Ska bli så skönt att få koppla av helt själva!

• Nalle Puh 40
    Kärlekensskull skrev 2009-06-05 06:02:37 följande:
    Vi är också som nykära!Helt underbar känsla! Och snart bär det av till Tunisien utan sonen (Åker på söndag) Ska bli så skönt att få koppla av helt själva!
    Och vi åker på onsdag...
  • mamci

Vi har inte planerat vart och när vi ska åka på någon bröllopsresa. Mannen får gå från sitt jobb i början på juli och då kommer jag att jobba fram till augusti. Men vi fick bla. en weekend resa av våra vänner så vi åker iväg en helg i juli helt ensamma. Sen nu här i slutet på juni åker vi på peace&love i och kommer vara utan barn i fyra dagar. Vi kanske väntar tills senare i år, vi får väl se! Ja snart har några av oss varit gifta i en vecka. En härlig känsla som jag hoppas sitter kvar ett tag! :)

• Guntan

Hade missat att aktivera albumet, men nu kan ni se bilden...

• Nalle Puh 40
    Guntan skrev 2009-06-05 17:04:14 följande:
    Hade missat att aktivera albumet, men nu kan ni se bilden...