Galna utgångslåtar!!
Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!
Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!
Vi går ut till "highway to hell". Nej, vi ska inte vara i kyrkan :)
Är lite sugen på Pirates of the Carribean themesong.... den är grym!!
många har en låt som är "deras låt" ... det har inte vi men vi har en film och det är just Pirates så why not!
Har vi en låt så är det Björn Rosenströms Nedsprutad på andra långgatan - och den kan vi inte gärna spela i kyrkan..
När den dagen kommer då jag ska gå med min man till en utgångslåt så kommer det bli
Petter - Gör min dag.
Gillar artisten och texten i låten talar till mig och killen och musiken är underbar!
Gud vilken bra tråd=)
Vi har nämligen kört fast lite, vi har pratat om denna www.kyrkomusik.se/song_lyssna.php till ingången, men utgången kanske det lutar åt From LA to Rome
Vilken kul tråd!
Vi har funderat på en Love actually...!
De spelar All you need is love med Beatles o så ställer sig folk upp i publiken o spelar musik, kul!
Men Sandrina - Top Gun låten med pilotbrillor var ju en super ide! Min m2b ÄLSKAR Top Gun!
Härlig tråd!!
Min m2b hade velat ha "you shook me all night long" med Ac/Dc men det går itne då kyrkan har så dåligt
PA-system (högtalare). Så Han tror att vi ska ha Rövarsången från Ronja... men jag har fixat så det kommer bli Ac/Dc iallafall fast på orgel och elgitarr - kommer bli tokhäftigt! Ska bli så roligt att se hans min
Vilken rolig överaskning Kayla1!!
Min blivande tyckte vi skulle ha "bring your daughter to the slaugther"...
Nej då, det tyckte han inte, men han tyckte han var bra rolig när han föreslog det...
Vi kommer att ha "I can't help falling in love with you", Elvis version, spelad på saxofon som in- och utgångsmarsch på vår utomhusvigsel. Och sedan kommer vi få "det bästa för dig" (Grymlings) i en soft, fin version sjungen av två tjejer, ackompanjerade av antingen sax, gitarr eller klarinett, under vigseln. Det kommer att bli jättefint, tror jag!
Däremot har jag tänkt överraska min man lite när vi ska dansa bröllopslåten, kanske blir det bring your daughter då...