• sandyh

Galna utgångslåtar!!

Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!

• Svar på tråden Galna utgångslåtar!!
  • Sandrina
    Flodis Hjärtat skrev 2011-06-07 16:39:30 följande:
    Metallica in och Top gun thema ut! Kommer att bli kanon bra!!
    Vi hade också Top Gun som utgångslåt, och innan vi gick ut drog min man och hans marskalker på sig pilot solglasögon! Riktigt härlig avslutning på en annars väldigt traditionell och känslosam vigsel. Det blev såå bra och vi fick precis den reaktionen vi ville ha, många skratt! :)
  • Fröken Lindström

Vi går ut till "highway to hell". Nej, vi ska inte vara i kyrkan :)

• FruHassel

Är lite sugen på Pirates of the Carribean themesong.... den är grym!!

• izredam
    FruHassel skrev 2011-06-12 11:56:03 följande:
    Är lite sugen på Pirates of the Carribean themesong.... den är grym!!
    Det funderar vi också på, vi funderade på att köra den in och Sagan om ringen ut - men vi får se, det kan bli typ vad som helst xD
  • FruHassel

många har en låt som är "deras låt" ... det har inte vi men vi har en film och det är just Pirates så why not!

• izredam

Har vi en låt så är det Björn Rosenströms Nedsprutad på andra långgatan - och den kan vi inte gärna spela i kyrkan..

• Future Mrs S
    izredam skrev 2011-06-12 20:51:56 följande:
    Har vi en låt så är det Björn Rosenströms Nedsprutad på andra långgatan - och den kan vi inte gärna spela i kyrkan..
    HAHA.. väldigt Opassande i kyrkan JA! ;)
  • nystanet

När den dagen kommer då jag ska gå med min man till en utgångslåt så kommer det bli

Petter - Gör min dag.

Gillar artisten och texten i låten talar till mig och killen och musiken är underbar!

• LindaochJohn

Vilken kul tråd!

Vi har funderat på en Love actually...!
    De spelar All you need is love med Beatles o så ställer sig folk upp i publiken o spelar musik, kul!

Men Sandrina - Top Gun låten med pilotbrillor var ju en super ide! Min m2b ÄLSKAR Top Gun! Skrattande

• kayla1

Härlig tråd!!
    Min m2b hade velat ha "you shook me all night long" med Ac/Dc men det går itne då kyrkan har så dåligt
    PA-system (högtalare). Så Han tror att vi ska ha Rövarsången från Ronja... men jag har fixat så det kommer bli Ac/Dc iallafall fast på orgel och elgitarr - kommer bli tokhäftigt! Ska bli så roligt att se hans min Tungan ute

• LindaochJohn

Vilken rolig överaskning Kayla1!! Skrattande

• queenelin

Min blivande tyckte vi skulle ha "bring your daughter to the slaugther"...
    Nej då, det tyckte han inte, men han tyckte han var bra rolig när han föreslog det...

Vi kommer att ha "I can't help falling in love with you", Elvis version, spelad på saxofon som in- och utgångsmarsch på vår utomhusvigsel. Och sedan kommer vi få "det bästa för dig" (Grymlings) i en soft, fin version sjungen av två tjejer, ackompanjerade av antingen sax, gitarr eller klarinett, under vigseln. Det kommer att bli jättefint, tror jag!

Däremot har jag tänkt överraska min man lite när vi ska dansa bröllopslåten, kanske blir det bring your daughter då...

Svar på tråden Galna utgångslåtar!!