• sandyh

Galna utgångslåtar!!

Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!

• Svar på tråden Galna utgångslåtar!!
  • pluttefisa

Vi ska ha 'all you need is love' förhoppningsvis med trumpet!

• sandyh
    lolinona skrev 2008-07-22 11:09:41 följande:
    Vi skall också ha "aldrig skall jag sluta älska dig" men under vigselnMin absoluta favorit låt!Men sjutton så svårt med utgångslåten..
    Ja, alltså, just utgångslåten är väldigt svår... Men det lutar nog mot "Love and marriage" även om den kanske associeras till ett mindre lyckat äktenskap :). Eller turtles låten "Happy Together".

Dom två hade vi som förslag innan jag startade tråden. Jag vill höra fler förslag om det finns!!
  • feministbrud

Vi ska ha en galen ingångslåt: Top Gun-temat

• Tjolinti

aaa lite beslutsångest. All you need is love e så underbar, men det tar lite tid innan den verkligen kommer igång o det känns som jag resan sitter i limon på väg därifrån då, eller så får jag gå riiiktigt långsamt....

• Fenixx

The Rembrandts - I'll Be There For You "Vänner-låten" fast i lugnare tempo kanske.

• mysifer

vi ska inte ha så jätteroliga in-och utgångslåtar men ändå lite udda sådär.
    vi går in (eller fram, eftersom vi är utomhus) till iggesundsgängets älvorna på heden och kommer att ha rid över skog från ronja som utångslåt.
    aldrig ska jag sluta älska dig är vår låt så den ska vi ha under vigseln

• snö vit

Lite kul ide vi hade:

"The Final Countdown" in
    "Highway To Hell" ut...

Sedan vill min sambo ha "Du sa att du var snygg men du va ful, jag har blivit lurad..." hehehehe

Men ungarna är Star Wars fantaster så kanske den....

//Veronic@

• sandyh

snö vit skrev 2008-07-23 20:31:29 följande:

Lite kul ide vi hade:"The Final Countdown" in"Highway To Hell" ut...Sedan vill min sambo ha "Du sa att du var snygg men du va ful, jag har blivit lurad..." heheheheMen ungarna är Star Wars fantaster så kanske den....//Veronic@
    Haha! Ja, det skulle vara orginellt med "Highway to Hell" ut. Även "Du sa att du var snygg men du va ful, jag har blivit lurad..."!!

Jag är rädd för att mormor (91 år) skulle bli lite lätt förvirrad och undra var hon hamnat om vi valde någon av dom!
  • sandyh

Vad heter egentligen ledmotivet till Vänner?? Det har hellt fallit ur mitt minne...

• Ab fab

Det hade vi. Superlyckat.

Krokodill skrev 2008-07-21 07:31:07 följande:
    Jag hörde någon som skulle ha ledmotivet till "mission impossible"!
Svar på tråden Galna utgångslåtar!!