Galna utgångslåtar!!
Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!
Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!
Vi ska ha 'all you need is love' förhoppningsvis med trumpet!
Vi ska ha en galen ingångslåt: Top Gun-temat
aaa lite beslutsångest. All you need is love e så underbar, men det tar lite tid innan den verkligen kommer igång o det känns som jag resan sitter i limon på väg därifrån då, eller så får jag gå riiiktigt långsamt....
The Rembrandts - I'll Be There For You "Vänner-låten" fast i lugnare tempo kanske.
vi ska inte ha så jätteroliga in-och utgångslåtar men ändå lite udda sådär.
vi går in (eller fram, eftersom vi är utomhus) till iggesundsgängets älvorna på heden och kommer att ha rid över skog från ronja som utångslåt.
aldrig ska jag sluta älska dig är vår låt så den ska vi ha under vigseln
Lite kul ide vi hade:
"The Final Countdown" in
"Highway To Hell" ut...
Sedan vill min sambo ha "Du sa att du var snygg men du va ful, jag har blivit lurad..." hehehehe
Men ungarna är Star Wars fantaster så kanske den....
//Veronic@
snö vit skrev 2008-07-23 20:31:29 följande:
Vad heter egentligen ledmotivet till Vänner?? Det har hellt fallit ur mitt minne...
Det hade vi. Superlyckat.