Galna utgångslåtar!!
Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!
Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!
Hej
Ja det är inte lätt att välja bland alla bra låtar!
Vi har valt Barry White´s "Youré My First, my last my everything"
Skönt gung.... + alla kommer le och de sätter fart på resten av kvällen.
Vi kommer att gå ut till Liverpools "You´ll never walk alone"....
Kan man ha Oh Happy day med en stråkkvartett?
Vi ska inte ha denna men den är onekligen båda galen och kaxig att ha som utgångslåt.
Beautiful Ones av Suede
FrökenB skrev 2008-07-30 09:21:58 följande:
Vi funderar på I do I do I do (abbas låt) som utgångsmarsch... hittar inte den instrumental tyvärr
Var kan man få tag på noter till Sareks låt på orgel? Jag är inte så musikbegåvad, men förmodar att det kanske är lite skillnad från piano...
C o S skrev 2008-07-25 10:06:14 följande:
Vi hade Beatles-All you need is love
Vet inte om någon sagt än men Love and marriage är ju hur kul som hellst och sedan min mans förslag som jag dissade (kan ibland ångra mig ) Jönssonliganlåten
Fler tips tack! Fick visst inte ha klinga mina klockor för syrran eftersom hon tidigare nämnt att hon ska ha det på sitt bröllop....