• sandyh

Galna utgångslåtar!!

Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!

• Svar på tråden Galna utgångslåtar!!
  • feministbrud

Det blir In the name of love på tenorsax. Ska bli intressant!

• skuttis77

Vi har funderat på Walking on sunshine, vet inte vilka som gjort den, men det känns som att den kanske skulle kunna passa.

• mysifer
    skuttis77 skrev 2008-08-06 22:57:22 följande:
    Vi har funderat på Walking on sunshine, vet inte vilka som gjort den, men det känns som att den kanske skulle kunna passa.
    katrina and the waves är det som gjort den. hade varit skitskoj som utgångslåt
  • Fejs

Hur låter radiosporten på orgel? Eller alla här kanske ska ha CD (fusk)?

• BlivandeBjörklund2011

Antar att tråden är borta för länge sen men tack för grymma tips. Vi kör på Bruce tema och tar dessutom thunder road som ingångsmarch!

• Triton77

Kommer inte ihåg om jag har skrivit här förut men vi ska iaf ha bröllopslåten ur Trolltyg i tomteskogen. Den som går: Vi gör oss klara för ett bröllop, det blir en la di da da dagen lång bröllopsfest. Har fått tag på en kille som har spelat in och mixat ihop låten på ett superbra sätt så den kommer att spelas på cd när vi går ut

• Future Mrs S
    Triton77 skrev 2011-06-04 20:21:30 följande:
    Kommer inte ihåg om jag har skrivit här förut men vi ska iaf ha bröllopslåten ur Trolltyg i tomteskogen. Den som går: Vi gör oss klara för ett bröllop, det blir en la di da da dagen lång bröllopsfest. Har fått tag på en kille som har spelat in och mixat ihop låten på ett superbra sätt så den kommer att spelas på cd när vi går ut
    Åhhhhhh.. du vill inte dela med dig? ;) ;) ;) 
    Jag ÄLSKAR trolltyg!!!! :D :D :D
    Glömmer aldrig när fjant har tagit på sig Lisas bröllopsklänning och hans fula svans hahaha.. och så kikar han fram där under slöjan! HAHAHAHAHA :D

---------------------------------------------------------------------
    Vi har funderat på den här som ingångsmusik  http://kyrkomusik.se/song_lyssna.php?id=246&page=vigsel_in.php
    Och som utgångsmusik  http://kyrkomusik.se/vigsel.php

Annars lyssnar vi mest på hiphop och rnb, men jag tror vi spar Akon till brud"valsen" ;) 
  • Lillaplopp

Vi kommer ha you'll never walk alone eftersom sambon är Liverpool fan!

Svar på tråden Galna utgångslåtar!!