• sandyh

Galna utgångslåtar!!

Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!

• Svar på tråden Galna utgångslåtar!!
  • hundgalen

Vi ska oxå ha I was made for loving you..tror det blir jättebra efter allt allvar där framme!!

• Fenixx
    sandyh skrev 2008-07-23 21:34:50 följande:
    Vad heter egentligen ledmotivet till Vänner?? Det har hellt fallit ur mitt minne...
    jag har skrivit det några inlägg ovanför.
  • sandyh
    Fenixx skrev 2008-07-23 21:50:44 följande:
    jag har skrivit det några inlägg ovanför.
    Nämen Jösses!! Blindstyre. Det var verkligen i klartext. Sorry! Haha! Får man skylla på att man har mer än en sak att tänka på, plus att jag aldrig får semester från jobbet... www.brollopstorget.se/Forum/ikoner/icon12.gif
  • T3ZZ

Hur gör ni? låtar på skiva som spelas upp på cd eller piano å nån som sjunger eller bara intrumentalt

• Lina_K

Vi gick ut till "Love and Marrige". Den log många åt men farmor undrade vad det var för konstig låt till jag sa att det var Frankie Boy...

• Iryelle

@snö vit

"Highway To Hell" ut...
    Min kille nämnde den som utgångslåt för bara fem minuter sen. :)
  • T3ZZ

Alla har alltså en skiva? Även ni som gifter i kyrkan?

• Tx2

Min vill gärna ha den oxå, antingen som in- el utgångslåt

Iryelle skrev 2008-07-23 23:47:12 följande:
    @snö vit
    Min kille nämnde den som utgångslåt för bara fem minuter sen. :)
  • sandyh
    T3ZZ skrev 2008-07-23 23:52:49 följande:
    Så långt har vi inte kommit i vår planering ännu. Vi kommer ha bra musiker, så det kanske räcker med det?
  • Ab fab

Vi hade två cellister som spelade avslutningsmusiken (vi gifte oss borgerligt i och för sig)

T3ZZ skrev 2008-07-23 23:52:49 följande:
Svar på tråden Galna utgångslåtar!!