Galna utgångslåtar!!
Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!
Söker roliga, tokiga och skojjiga utgångslåtar. Eller har ni alla valt pampiga och vackra låtar? Jag tycker att hela vigseln kommer att kännas så vacker att det är dags att LE till utgångsmarschen!
Vi kommer ha Takidas Curly Sue som utgångsmusik, kanske inte så annorlunda men den är pampig:)
Vi hade en fantastisk rolig avslutning! Vår solist började sjunga Sommar och Sol av Sven-Ingvars. Men han började med en vers först (eftersom den börjar direkt m refräng). Sen under tiden han sjöng, började han sakta gå längs altargången. Folk undrade vad han höll på med? skulle han stå framför oss? skulle han gå ut? Succén var ett faktum!! Och när han gick ut applåderade (!!) alla i kyrkan!!
Sen hade vi utgångsmusik, Birkalåten, som vi gick ut till.
Tycker verkligen om förslaget om Ronja Rövardotter. *funderar*
Den dagen då jag å min sambo bestämmer oss för bröllop, då är utgångslåten given.. "Du e min man" med BAO! Min sambo sjunger på denna i tid och otid, å då passar det oss perfekt :)
Alla har verkligen jätte roliga förslag! Jag vill höra fler!!
Jag ville gärna ha "the final countdown " men blev nedröstad av min man.
Jag ville ha "Past the point of no return" ur Phantom of the Opera. Även jag blev nerröstad av min blivande ;)
Vi hade Aldrig ska jag sluta älska dig med Gardell, den låtern som var med i filmen Livet är en schlager..
White Wedding kanske?
Min sambo ville ha "who let the dogs out?" Vi är ju hundfantaster,,,men där gick nog gränsen haha.