Hjälp! Han tittade på nakenbilder på nätet
Ni måste hjälpa mig. Sitter här med tårarna strömmandes ned för mina kinder. Jag och min kille har varit tillsammans i snart sju år (jag är 26 och han 28). Vi har bott ihop i 4 år och varit förlovade i två. Tanken var att vi skulle gifta oss i december men...
Igårkväll gick jag och la mig ensam eftersom han ville stanna uppe och kolla fotbollen. Vaknade och hörde att tvn inte var på klockan 01.10. Fick en klump i magen trots att jag alltid litat på min kille tidigare. Går upp och hittar honom framför datorn där han har uppe en sida full av nakna tjejer (inga direkta porrbilder endast ensamma tjejer på bilderna som tog sig på brösten osv)
Jaha tänker ni ännu en brud som överreagerar men saken är denna. Min kille har ALLTID sagt sig vara emot porr och vi har tom aktivt undvikit att hyra filmer hos videouthyrare som har porrhylla. Han har lovat dyrt och heligt att sen vi träffades har han haft noll kontakt med porr, andra tjejer osv... Han vet mao att jag skulle bli djupt sårad över detta och gjorde det ändå vilket gör så jävla ont!!
Känns så jävligt att ertappa honom sådär. Hade varit lättare att förlåta om han själv hade berättat det för mig men när jag kom in och såg honom framåtlutad över datorn, fan allt bara brast!
Han sa att han bara varit inne på sidan 5 minuter, att det var första gången, att han inte ens blivit kåt, att han bara var nyfiken, att han ångrade sig grät och höll på.... Att han aldrig gjort det tidigare tror jag på för historiken på vår dator brukar alltid finnas kvar. Det värsta är att jag sa åt honom att våga inte radera historiken nu och det gjorde han "för det för inget gott med sig, det kommer plåga dig" . Nu kan jag ju inte ens få bekräftat vilka sidor han var inne på. Jag gick ut och kräktes.
Till detta ska tilläggas att vi inte har haft vanligt sex sen i julas då jag har haft en envis herpesinfektion. (Blev smittad av min nuvarande kille när vi träffades, han visste inte att han hade det, får inga sympton) Jag har ändå tillfredsställt honom men han har inte kunnat tillfredställa mig.
Känns som jag har levt i en lögn och inte kan lita på han jag trodde jag skulle dela resten av mitt liv med. Fan jag låg i rummet intill! Snälla tjejer hjälp mig med alla goda råd ni bara har!!! Och tack ni som orkade läsa allt detta.