Vad kostar era klanningar?
Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
kan tippsa MÅNGA om www.dhgate.com annars hittade jag en när jag kollade runt i Göteborg från Justin Alexander - 16 800kr.
vill säga att jag ännu ej bestämmt om jag skall handla därifrån men att det troligen blir så annars lilly
1650 kr på www.blondy.nu (cumbia)
hej hej!!
Jag hyr min klänning(Nixa 8102) och får betala 3750:- för detta
2000 kr (inkl.frakt) från Milly Bridal(Kina)
Jag har köpt en begagnad och fick då den jag ville ha och priset behövde inte styra, betalade 2300 för en aspera kom inte i håg siffrorna på den just nu. Jag lägger alla mina pengar på ringen.
Jag köpte min klänning idag! En underbar La Sposa som de sålde ut för halva priset. Jag betalade 5300 kr (kommer till lite för justeringar). Jag hade gärna köpt en lite billigare klänning, men tycker verkligen att denna känns så lyxig och vacker att den är värd att lägga någon extra tusenlapp på. Hade nog föreställt mig att jag skulle ha ångest över att betala så mycket pengar för en klänning som man använder bara en dag, men jag känner mig upprymd över hur lyckat köpet känns.
Min klänning kostar 10.900 kr (tillsammans med upplägget)...har inte köpt slöja, skor och tiara än, men allt som allt kan jag nog räkna med en 14000-15000 kronor. Det känns lagom och bra.
Jag betalar 3000 + ändringar och hyrning av underkjol 800=3800:-
Jag ska med ha en nixa. Fast modell 7100.
(På nätet så ser den ut att vara i en och samma färg, men jag ska ha med lite ljusnougatfärgad brodyr och fåll.. ja man fattar nog när man ser den på nätet)
Jag är mycket nöjd med detta. Trodde inte man kunde få en ny och skitfin klänning för den summan.
någon som beställt från www.dhgate.com???
hittat en superfin
Jag har varit till sömmerskan idag. Ska sy upp klänning, väst och slips till bde m2b och vår son samt kostym till sonen. För alltihop inklusive tyg (vi har valt sidentyg till allt utom kostymen) skulle kosta 10000kr. Det tyckte jag var billigt!
Jag har fyndat -5000dkk vilket toppade min budget men den var nedsatt från 17000 och "looks like a million. Ett annan bra nät affär är monsoon.co.uk speciellt för kvinnliga kroppar, men de har också en "petite" kollektion. Klänningarna kostar ca 180pund och känns välsydda.
Tit: länken funkar inte!
Tack för tipsen om monsoon! Hittade jättefin bolero där som kanske kan vara lösningen på att jag tycker att av de klänningar jag provat så är passar de axelbandslösa bäst... men jag känner mig så bar och vill inte ha slöja. Tack tack
Tyget (Råsiden från Kina) kostade ca 750 kr för sex meter. Min mamma ska sy den. SÅ kanske tusen kronor allt som allt?