• MrsWelch

Vad kostar era klanningar?

Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med

• Svar på tråden Vad kostar era klanningar?
  • Pumpkin

Åhå, där ser man! Nå, det är inte från Europa i alla fall

Isbruden07 skrev 2007-11-30 11:32:41 följande:
    MS är ett märke från Australien.
  • Sesson

Jag skulle inte vilja sätta mer än ca 4000 kronor för klänning och vinterkappa (ska gifta oss ute på isen), för det känns onödigt att sätta pengar på några timmar som man kunde ha mera kul för med gästerna t.ex...:)

• Gemma

NYC-brud, varför är det crazy om man har råd?

• crello

Jag har hittat min klänning på brudbutiken.se för 2500kr. Den är helt fantiatskt!

MrsWelch skrev 2007-11-25 11:00:35 följande:
    Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
  • B & S

Fått korsett (köpte tyg själv) uppsydd privat av en person jag hittade på Tradera...bara mailade och fråga. Fick den för 1200 men så gjorde hon ett litet fel så jag fick rabatt ner till 950kr. Kjolen har jag köpt tyg till själv och ska sy den ihop med min mamma...totalt ca 2000kr....hehe..ja hade lagt klänningbudgeten för 6000kr från början.

• engel79

Jag betalar 2000 kronor för en måttbeställd klänning

• SussiGull

En Atelier Diagonal för 8500 kr, + ca 1000 kr för korrigeringar. Därtill underkjol osv... Känns lite mycket men hittade inget annat som jag riktigt tyckte om. Hoppas dock kunna sälja den för 5 tkr.

• Bluebride

3.000:- men köpte den från Ebay i USA, skulle jag köpt samma klänning i sverige skulle den kosta som din

• Jen82

Mindre än 3000kr men måste sy in den lite men de kostar runt 500kr så en 3000kr sammanlagt!!

Svar på tråden Vad kostar era klanningar?