• MrsWelch

Vad kostar era klanningar?

Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med

• Svar på tråden Vad kostar era klanningar?
  • Catchie

4950kr

Sen kanske om man måset sy om den...Men det finns bara en enda och jag har inte provat den ännu, så jag kanske får lägga om det helt...

• mmmalurk

Jag betalade 1500 kr för min på rea i brudbutik. Supernöjd

• Catchie

Hur betalade du och hur lång tid tog det att få hem den?
    Thailand 08 skrev 2007-12-30 12:54:51 följande:

Min kostade ca 800 från Kanacca
  • Bzzz

Min kostade totalt 5700:-. Då är den uppsydd åt mig i råsiden. Den är heeelt underbar.

• Thailand 08

Catchie: Jag betalade in på banken,sen tog det 4 veckor tills den kom

• Catchie

Men hur visste du hur mycket du skulel betala? Eller hjälpte banken dig med det? KOm den med posten?

Jag har tittat nu på deras hemsida och det finns HUR många som helst jag skulle vilja ha, som inte kostar mer än hälften av klänningen här i Sverige...

Behövde du justera något? Måttsydde dom den åt dig?
    Thailand 08 skrev 2007-12-30 13:38:55 följande:

Catchie: Jag betalade in på banken,sen tog det 4 veckor tills den kom
  • Thailand 08

Catchie:Banken hjälper till,sen tog dom ca 290 i avgift.Jag är van att handla från utlandet i min firma.
    Mätte mej själv och den sitter som gjuten (har bild i galleriet)Men den är förlång så jag ska till sömmerskan i nästa vecka ox fixa det-Hade ju varit värre om den var förkort!!
    Tjockt fint siden :)

• MaddeW

själv betalade jag via paypal. superenkelt & snabbt!

• Englali

Jag betalade 5600:- för min (då var det 40% rea, så ett riktigt fynd) + 1000:- för ändring och insömnad av den till sommaren, när det är dags.

• Wicks

våra kläder gick på 3500. då var det kläder till aken + klänning till mig + två mantlat. Klänningen kostade kanske 800 eller så

Svar på tråden Vad kostar era klanningar?