• MrsWelch

Vad kostar era klanningar?

Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med

• Svar på tråden Vad kostar era klanningar?
  • NYC brud i Gbg 2008 08 02

Ja, mkt reasonable. Jag har hort mkt bra om den sidan... hade jag inte fatt sant bra pris i affaren hade jag ocksa handlat darifran. Men de har ju inte Maggie, tyvarr... tror jag inte...

MrsWelch skrev 2007-11-28 22:14:12 följande:
    Jag ska bestalla min fran houseofbrides.com, bestamde mig for att skippa 10k klanningen, har hittat en annan for $375 istallet och det kanns lite mer reasonable
  • Melis

det är rätt att man ska beställa sin klänning 4-5 månader innan...men för att vara säker på det så ska det vara 6 månader, speciellt om man väljer ett utländsk märke typ
    pronovias eftersom de sys i spanien....själv gav jag 15500 för min pronovias....finns bilder i galleriet

• MrsWelch

Nej, houseofbrides har inte Sottero, kolla bestbridalprices.com dock, de har...Men du verkar ju ha fyndat anda... Bor du i NY da va? Tror jag varit inne hos dig nagon gang, jag bodde i NY oxa ett tag innan jag flyttade hit...

• NYC brud i Gbg 2008 08 02

Yes, vi bor i NYC, sa det har varit en mix av att testa klanningar for $6000 dollar (GULP!) och $600 klanningen. Men det ar bara crazy o lagga 50000 SEK pa en klanning. Man ar ju ingen prinsessa, literally.

MrsWelch skrev 2007-11-28 22:20:43 följande:
    Nej, houseofbrides har inte Sottero, kolla bestbridalprices.com dock, de har...Men du verkar ju ha fyndat anda... Bor du i NY da va? Tror jag varit inne hos dig nagon gang, jag bodde i NY oxa ett tag innan jag flyttade hit...
  • matteve

Jag hade tänkt mig en hyr-budget på ca. 3.000-5.000 kr, men nu står jag och väljer mellan två La Sposa på 12.000kronors nivån. Gahh. Men men, det sker en gång i livet.. å sååå vackra!!

• Pumpkin

Nej, MS är amerikanskt.

NYC brud i Gbg 2008 08 02 skrev 2007-11-28 21:49:20 följande:
    New York baby! :) Men jag vet ju att det ar ett europeiskt marke fran borjan sa det borde ju vara billigare i Europa - eller? Hursom, sa kanns priset bra! Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-27 16:01:37 följande:
  • MaJu

Min klääning kostade 800 kr sen tillkom lite fin justeringar sömnad och under kjol totalt 2000kr klänningen är syd efter mina mått.

• Jen82

Hej.
    Någon som vet var man kan köpa fina klänningar till priser under 2000kr i Skåne?
    Helst Lund Malmö området.

Tack!

Jen

• Isbruden07

MS är ett märke från Australien.

• Virvel

Jag har köpt en NIXA modell 929 för 3900 kr. Bild finns i gallerit.

Svar på tråden Vad kostar era klanningar?