Vad kostar era klanningar?
Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
Ja, mkt reasonable. Jag har hort mkt bra om den sidan... hade jag inte fatt sant bra pris i affaren hade jag ocksa handlat darifran. Men de har ju inte Maggie, tyvarr... tror jag inte...
det är rätt att man ska beställa sin klänning 4-5 månader innan...men för att vara säker på det så ska det vara 6 månader, speciellt om man väljer ett utländsk märke typ
pronovias eftersom de sys i spanien....själv gav jag 15500 för min pronovias....finns bilder i galleriet
Nej, houseofbrides har inte Sottero, kolla bestbridalprices.com dock, de har...Men du verkar ju ha fyndat anda... Bor du i NY da va? Tror jag varit inne hos dig nagon gang, jag bodde i NY oxa ett tag innan jag flyttade hit...
Yes, vi bor i NYC, sa det har varit en mix av att testa klanningar for $6000 dollar (GULP!) och $600 klanningen. Men det ar bara crazy o lagga 50000 SEK pa en klanning. Man ar ju ingen prinsessa, literally.
Jag hade tänkt mig en hyr-budget på ca. 3.000-5.000 kr, men nu står jag och väljer mellan två La Sposa på 12.000kronors nivån. Gahh. Men men, det sker en gång i livet.. å sååå vackra!!
Nej, MS är amerikanskt.
Min klääning kostade 800 kr sen tillkom lite fin justeringar sömnad och under kjol totalt 2000kr klänningen är syd efter mina mått.
Hej.
Någon som vet var man kan köpa fina klänningar till priser under 2000kr i Skåne?
Helst Lund Malmö området.
Tack!
Jen
MS är ett märke från Australien.
Jag har köpt en NIXA modell 929 för 3900 kr. Bild finns i gallerit.