Vad kostar era klanningar?
Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
7000:- utan underkjol och ändringar. Nåt spanskt märke.
4000 kostar min klänning!
15.000kr för en underbar marys bridal
Hålla på kolla på olika brudklänningar inför juli 08, de säger att man ska beställa minst 4-5 månader innan, stämmer det verkligen?? Kollat på Lilly..Pronovias..Cosmobella...det finns sååå många
jag har en budget runt 10000 - men provade en som var 16000, kändes lite för mkt när man kan har en xtra 5000 på bröllop istället.
jag syr också upp en klänning, i Göteborg, för 4800kr
New York baby! :) Men jag vet ju att det ar ett europeiskt marke fran borjan sa det borde ju vara billigare i Europa - eller? Hursom, sa kanns priset bra!
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-27 16:01:37 följande:
Jag har ocksa hort det... Vi gifter oss i Augusti och jag ska kopa min klanning nasta vecka och kommer fa den i April ngn gang. Sen vill man ju ha tid for alterations, ev forseningar med leveransen, etc. sa du bor du borja kolla seriost! Lycka till! Du vet nar du traffar RATT! (klanning alltsa, haha)
Ar det manga av er som bestaller klanningar fran USA? Kanns som man kan fa himla bra deals nu nar dollarn ar sa lag jamfort m kronan.
Jag ska bestalla min fran houseofbrides.com, bestamde mig for att skippa 10k klanningen, har hittat en annan for $375 istallet och det kanns lite mer reasonable