• MrsWelch

Vad kostar era klanningar?

Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med

• Svar på tråden Vad kostar era klanningar?
  • lillP

hrm.. min gräns var där innan. men nu blev det visst 16000kr istället... Känns lite mkt, men vad tusan. Det händer ju bara en gång. Dessutom kommer den fixas till lite efteråt så jag kan använda på fest i framtiden (tex bara korsetten eller bara kjolen)

MrsWelch skrev 2007-11-25 11:00:35 följande:
    Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
  • augustibrud08

Har hittat två jag verkligen tycker om, den ena för 6950:- och den andra för 9900:-, tycker det är DYRT!!! Visst, det är bara en gång, men det känns som så mycket pengar för en klänning jag ska ha en dag!

Vi får se...kan inte bestämma mig...

• born78

Jag köpte min Aspera för 5700:- på dreamnette i trollhättan dom säljer bara och har kanon priser på sina klänningar, hade jag köppt min i en storstad hade jag betalat ca 8000:- för min dom har en hemsida www.dreamnette.se gå in och kolla.

MVH Caroline

• mysifer

min klänning kommer att kosta runt 2600-3000 kr
    sen tillkommer mantel att ha över och kanske underkjol men jag tycker det är ett jättebra pris. kommer att få min drömklänning uppsydd av sömmerska precis som jag vill ha den.

• RDF

Jag beställde min igår men jag har bild i galleriet, tänkte lägga ut egna när den kommer. Den kostade 1050:- från Hiphoboutiqe/Angelwear.

• mariafia

Min klänning kostade 2.500

MrsWelch skrev 2007-11-25 11:00:35 följande:
  • lycklig78

Lutar mot att det blir en romantika för 6500. Men så kostar det 500 för uppläggning också.

• fdLadye

3000kr men sen för justeringar så kommer det tillkomma 800+300kr...

• Thewedding

Ska köpa min från Milly bridal och den kostar 2000 kr plus frakt !

Svar på tråden Vad kostar era klanningar?