• MrsWelch

Vad kostar era klanningar?

Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med

• Svar på tråden Vad kostar era klanningar?
  • Firren1

Köpte min på rea (71.43%rabatt) för 1000kr. Var mkt billigare än att hyra, som jag hade tänkt från början. Så jag är nöjd.

• 080830

4198 kr från Kik men sen tillkommer ändringar.
    Men jag är nöjd med det priset och älskar klänningen längtar tills jag får hämta den!

• Christine o Henrik

Min kostade 4950:- och då var den på 50% rea. Den är verkligen helt underbar. Min drömklänning.

• Två kvistar i ett träd

Min klänning kommer att bli billig, inte mer än 1000kr om ens det, eftersom jag syr den själv och materialet vill jag ska vara något som återvinns från andra plagg. Men det betyder inte att det blir billigare totalt sett!! Jag lägger nämligen största summan på ringen. *jummy*

• lillfoppa

Min klänning kostade 8600kr sen ska den sys om lite plus ca 1500 då kostar den totalt 10.100kr.

• Soon2beW

Jag köpte min i dag för 3300 kr reån NIXA. Denna ser nästan exakt ut som en jag hittade i Köpenhamn som jag förälskade mig i, men den kostade 18000 danska kroner så jag känner mig ganska nöjd över detta fynd.

• misstrixie

Soon2beW

Vilken modell är det? (Om du vill berätta.) Ska också ha en NIXA.

• Soon2beW
    misstrixie skrev 2008-02-12 23:32:53 följande:
    Soon2beWVilken modell är det? (Om du vill berätta.) Ska också ha en NIXA.
    Jag ska ha modell 7534, den jsom jag tittade på innan för 18000 ligger i mitt galleri och är väldigt lik.
    Villken modell ska du ha?
  • misstrixie
    Soon2beW skrev 2008-02-14 23:38:24 följande:
    Jag ska ha modell 7534, den jsom jag tittade på innan för 18000 ligger i mitt galleri och är väldigt lik.Villken modell ska du ha?
    Jag letade upp din modell på NIXAs hemsida Jättefin! Och det var lite skillnad i pris ja. 8122 ska jag ha. Tycker det är synd att klänningarna inte kommer till sin rätt på hemsidan, i verkligheten är min klänning mycket vackrare än vad som syns på bilden. Blev riktigt förvånad faktiskt!
  • Soon2beW
    misstrixie skrev 2008-02-15 10:42:43 följande:
    Jag letade upp din modell på NIXAs hemsida Jättefin! Och det var lite skillnad i pris ja. 8122 ska jag ha. Tycker det är synd att klänningarna inte kommer till sin rätt på hemsidan, i verkligheten är min klänning mycket vackrare än vad som syns på bilden. Blev riktigt förvånad faktiskt!
    Din klänning ser helt underbar ut, synd att man inte kan se bilden bättre. Gillar verkligen din modell. vAD KOSTADE DIN?
Svar på tråden Vad kostar era klanningar?