Vad kostar era klanningar?
Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
Har hittat klanningen jag vill ha, och den kostar 10 000kr, kanns som det e lite val mycket? Darfor undrar jag vad era klanningar kostar sa man har nagot att jamfora med
Köpte min på rea (71.43%rabatt) för 1000kr. Var mkt billigare än att hyra, som jag hade tänkt från början. Så jag är nöjd.
4198 kr från Kik men sen tillkommer ändringar.
Men jag är nöjd med det priset och älskar klänningen längtar tills jag får hämta den!
Min kostade 4950:- och då var den på 50% rea. Den är verkligen helt underbar. Min drömklänning.
Min klänning kommer att bli billig, inte mer än 1000kr om ens det, eftersom jag syr den själv och materialet vill jag ska vara något som återvinns från andra plagg. Men det betyder inte att det blir billigare totalt sett!! Jag lägger nämligen största summan på ringen. *jummy*
Min klänning kostade 8600kr sen ska den sys om lite plus ca 1500 då kostar den totalt 10.100kr.
Jag köpte min i dag för 3300 kr reån NIXA. Denna ser nästan exakt ut som en jag hittade i Köpenhamn som jag förälskade mig i, men den kostade 18000 danska kroner så jag känner mig ganska nöjd över detta fynd.
Soon2beW
Vilken modell är det? (Om du vill berätta.) Ska också ha en NIXA.