Juli-08-lista?
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
det är nog ingen fara..=) det brukar nog lösa sig=) tänk bara på det som andra oxå kan boka samma dag, ex kyrka, loka, catering. m.m. så ni får de saker som ni vill.. resten ordnar nog sig=)
Hej
Vi ska giftaoss den 12 juli i Munkedal, lokal och kyrka är bokad. Har köpt klänningen men den är för lång så min mamma ska lägga upp den, men jag har inte hittat skor än så jag (mest mamma) börjar bli lite stressad över det. Någon som har tips var man hittar fina skor till bröllopet?? När ska ni andra skicka ut era inbjudningar jag tänkte mars är det lagom???
Hannsing: välkommen till vår tråd den 12 juli.
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2636701-10.html
Vi kommer att försöka bli färdiga med inbjudningskorten för utskick till Alla Hjärtans Dag.
19 juli
då ska jag gå längs gången mot min man för en gemensam framtid som man och fru
eh 15 juli..
Hej!
Vi gifter oss den 26 juli, i sverige.
Mitt problem är bara att jag har en månad på mig att fixa nästan allt som ska göras innan bröllopet.
Jag bor i USA och är i sverige och häslar på i en månad...
Det som är klart:
Kyrkan
Festlokalen
Transport från kyrka till festen
"Save the date" magneter är skickade
Klänning och skor
Ringen är klar
Tärnorna har tackat ja
Fotograf är klart
Någon som vet en DJ i västerås området?
Jag vet inte vem vi ska ha som värdpar, eller toastmaster.
Kan man ha en tärna som toastmaster?
Hejsan
ett till par i juli.. Den 19 i uppsala..
Hur går det för er?
Vi har mycke att fixa..
19 Juli 08 i Lidköping.
Vad många vi är som valt den 12/7 som "vår" dag :-P Känns som vi har alldels för mycket kvar att planera, klänning å så det löser sig, men maten? Kommer aldrig framåt på den fronten!
Hoppar in här ,18 juli är datumet för oss!!! Kyrka, resa, ring, bröllopsnatt klart.
Börjar känna stress att få iväg inbjudningskorten eftersom jag hör att folk har börjat spåna på sommarens semesterplaner. Mamma ska tydligen ut på långresa i Sverige och vara borta maj- sept. Ja ja, hon får allt ta ett flyg hem under helgen
Paeonia
Jag har inte så mycket klart, men mycket bestämt. *ler*
Det enda som är klart är kyrka, präst och festlokal.
Sen är det en massa som är på G, Inbjudningarna (kan inte bestämma mig), klänning (väntar besked från kina), blommor (butiken vill vänta längre fram),
Sen har jag en massa tankar om hur det ska dekoreras mm.
Just det ja, jag har glömt att höra mig för med maten, attans. Vi har bestämt var vi ska ska köpa den, men kom nu på att man kanske måste beställa den oxå. Oj, nåja, det är en lokal, matbutik med underbart got catering, så det ska nog inte vara några bekymmer i våran lilla håla.
Annars känner jag mest ett lugn. Allt kommer att lösa sig. Det är ju lååååångt kvar.
...eller?