• Lilu08

Juli-08-lista?

Hej!
    Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.

• Svar på tråden Juli-08-lista?
  • Lunia

Ja varför ska det vara så svårt! Trodde minnsan inte att det skulle vara så här krävande!! Men samtidigt är det kul och man ser framemot den stora dagen!!

• Lilla My

Såklart! Men det är verkligen millioner gerjer man inte hade tänkt på....

Jag blir för övrigt sist ut av alla juli-brudar med den 31:a. (Inte helt spikat men antagligen.)

• planerarförfullt

här hoppar jag in ska gifta mig den 26 juli
    hur mycket har ni gjort??

• Sosofofia

Vi ska gifta oss borgerligt, hemma i trädgården

cesse skrev 2007-11-21 17:38:58 följande:
    Vi funderar på utomhusvigsel, stället där vi skulle vara fungerar inte. Någon annan som skall våga sig på utomhus? Hur gör ni med allt? En andra plan?Borgerligt någon?
  • Sosofofia

Opps... Självklart i juli... Närmare bestämt den 26/7 2008

• krian87

12 Juli här med=) det verkar vara en del på den dagen=)=) va skoj..

• cesse

Sosofia,
    Hur ska ni ha er akt och hur kommer ert arrangemang att bli?

• krian87

=) ja, i Bromölla. ni??

Jen82 skrev 2007-12-01 18:30:19 följande:
    12juli vi med.Någon i Skåne?
  • krian87

Vi har hittentills gjortinhandlat; brudklänning,dekorationsmaterial, ljus osv.material till korten+ gjort framsidan på korten,bokat kyrka,festlokal,fixat bestman-tärna-toastmadame,bokat frisör+ sminkös Och fåt det avbokat för hon stänger:S

plus så har jag nog redan börjat bli en bridezilla och har allvarliga funderingar på o "köra över" vår toastmadame ang festprogram..:S hon har ännu inte ens börjat och fick allt för ett par månader sedan. har till o med avbokat ett "möte" för flyttat det tills december och kommer antagligen flytta det igen tills januari..:S hmm..(blev lite "hopp" till annat ämnde=)

Svar på tråden Juli-08-lista?