Juli-08-lista?
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
Ja varför ska det vara så svårt! Trodde minnsan inte att det skulle vara så här krävande!! Men samtidigt är det kul och man ser framemot den stora dagen!!
Såklart! Men det är verkligen millioner gerjer man inte hade tänkt på....
Jag blir för övrigt sist ut av alla juli-brudar med den 31:a. (Inte helt spikat men antagligen.)
här hoppar jag in ska gifta mig den 26 juli
hur mycket har ni gjort??
Vi ska gifta oss borgerligt, hemma i trädgården
Opps... Självklart i juli... Närmare bestämt den 26/7 2008
12 Juli här med=) det verkar vara en del på den dagen=)=) va skoj..
12juli vi med.
Någon i Skåne?
Sosofia,
Hur ska ni ha er akt och hur kommer ert arrangemang att bli?
=) ja, i Bromölla. ni??
Vi har hittentills gjortinhandlat; brudklänning,dekorationsmaterial, ljus osv.material till korten+ gjort framsidan på korten,bokat kyrka,festlokal,fixat bestman-tärna-toastmadame,bokat frisör+ sminkös Och fåt det avbokat för hon stänger:S
plus så har jag nog redan börjat bli en bridezilla och har allvarliga funderingar på o "köra över" vår toastmadame ang festprogram..:S hon har ännu inte ens börjat och fick allt för ett par månader sedan. har till o med avbokat ett "möte" för flyttat det tills december och kommer antagligen flytta det igen tills januari..:S hmm..(blev lite "hopp" till annat ämnde=)