• Lilu08

Juli-08-lista?

Hej!
    Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.

• Svar på tråden Juli-08-lista?
  • cesse

Jag har inte sett ngn julilista, så jag är med om detta blir en.

Den 5 eller 12 blir det för oss!

• hannapanna2008

12 juli för oss :)

• cesse

Hur långt har ni alla kommit i förberedelserna?

• Lilu08

SÅ kul :)! Då startar vi en :). Jag och min sambo ska gifta oss den 26 Juli. Hur långt vi har kommit i förberedelserna? Ja, vi har bokat kyrka, tid, festlokal, fotograf, hår o smink. Resten jobbar vi på :), men det är mycket som ska ordnas :). Tur att jag har en kompis som älskar att ordna med bröllop. Klänningen vet jag ungefär hur jag vill ha, har bara inte hittat den ännu. Ringar jobbar vi på, vi är inte förlovade och vill ha ringar som passar ihop med vigselringarna.

Hur långt har ni andra hunnit?

• cesse

Vi har ännu inte bokat något, men jag hoppas vi gör en del framsteg i helgen. HAr dock ringt runt och kollat upp en hel del, så det kommer bli skönt när jag kan bocka av sådant som är bokat och klart.

Klänning har jag hittat men ännu inte köpt, så jag hoppas att det också blir gjort inom snar framtid.

• HS 4ever

Vi har bokat kyrkan,festlokal,min klänning är köpt,Beställt tid för Hår och smink,Kollat ut sambons kläder. Den senaste tiden har vi inte planerat så mycket. Blir mera efter jul. Då kommer vi sätta igång på riktigt!;0)

• cesse

puh! Jag blir svettig, vi verkar ligga efter...

• prd

Hej hej!
    Här har ni en till som gifter sig i Juli :), den 26:e
    Vi har köpt klänning, bokat kyrka,frisör, lokal, fotograf.
    Det jag ej kan bestämma mig för är maten om vi ska fixa med den själva eller om vi ska låta catering göra det.
    Det sista är ju det enklaste men det första det billigaste, hihi

• Lilu08

Hej igen!
    Kul att vi är några stycken här :). Igår bokade vi bröllopssviten :). Det känns som att det är hur mycket som helst att göra, puh, men kul :).

Svar på tråden Juli-08-lista?