• Lilu08

Juli-08-lista?

Hej!
    Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.

• Svar på tråden Juli-08-lista?
  • propp

Det blir det 12:e här oxå

Bokade bröllopssviten för en stund sedan bara. Förutom det är kyrkan, festlokalen, underhållningen och sminkning bokat. Fotograf och frisör blir förhoppningsvis i helgen. Har tittat lite på klänning och ring, men inte riktigt bestämt mig än. Sambon var bestman på ett bröllop förra året så han är ganska inne på liknande kläder som han hade då.

Inbjudan, kyrkhäfte och festhäfte sitter jag och pysslar lite med dagligen känns det som...svårt att bli helt nöjd

Tärna, bestman och toastmaster/madame kommer bli tillfrågade kring jul, hoppas på att alla tackar ja såklart!

• Joji

Här är ännu en Julibrud - den 12!

Vi har bokat: kyrka, lokal, band.
    Ska träffa en fotograf nästa vecka.
    Har kollat på material till inbjudningskort
    Har köpt saker till borden och lite annat smått och gott till festen.
    Ska fråga toastmastrarna och tärna+bestman snart.

Har inte kollat klänning ännu, men ska göra de snart... Är lite nervös inför första "försöket" - att det ska bli svårt att hitta någon som jag gillar...

• Lilu08

Hur många ska ni bjuda på ert bröllop?

• propp

Vi bjuder ca 80 gäster och hoppas på att alla tackar ja

• dolly10

19 Juli 2008 gifter jag mig på zanzibar...längtar!!!!

• jo hart

12:e juli här oxå! har kyrka, festlokal, fotograf, toastmadame, klänning (iiii hämtade den häromdagen, längtar så efter att få ha den på mig), catering, bröllopssvit färdigt! när måste man boka bröllopsresan tror ni? vad kul med många som gifter sig nästan samtidigt, då kan man va uppdaterad på vad man borde fixa å när!

• propp

Vi ska till fotografen idag så förhoppningsvis kommer vi att ha det bokat under em!

• cesse

Vi har fortfarande i bokat något, men åker hem i helgen så jag hoppas att vi kan bestämma lokal och mat då.

För vår del beror det lite på vad kostanden per kvert blir, hur många vi bjuder. Men det torde bli melan 60.75 st.

• marjame

Här är en till som gifter sig den 26 juli 2008 i södertälje. Kyrka , lokal, kamerateam, frisör har bokats. Drömklänningen har jag däremot tyvärr inte funnit ännu.

Svar på tråden Juli-08-lista?