Juli-08-lista?
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
19 Juli, Kaga kyrka utanför linköping.
Vi gifter oss 19 juli i Finland... Jag gör saker utan ordning, började med bordsdekorationer(!?), kyrka, restaurang, klänning och nu funderar jag på ringen eftersom jag fått en värdecheck på guldfynd som går ut i feb. (Kan man köpa ringen redan? Jag vet exakt vilken jag vill ha...)
19 juli!!
Ringen är betald och på väg hem till oss, klänningen hänger i garderoben. Vigselplatsen är bokad, även kyrkan i reserv. Festlokalen bokad. Inbjudningskorten påbörjade.
Frisören bokad. Fotografen bokad. Tärnor, toastmadame och marskalk fixade.
Sökert någon jag glömt.
Det hade vi med i tanken när vi bestämde att skicka ut i Februari.. hmm men måste hinna klart med dom :S Börjar bli lite stressad nu ang inbjudningskorten.. haha o vår toastmadame undrar varför jag verkar stressad ang festprogrammet.. hehe.=S
Vi gifter oss 5/7, bara kyrka bokad och lokal prelbokad. Har börjat skissa på inbjudningarna. That's it, det löser sig!
12 Juli i Frösö kyrka......Festlokal är bokad, klänning köpt, tärnor, bestman och toastmaster har tackat ja. Ska boka frisör och naglar nästa vecka.
5 juli brud 2008
vi har precis som Anti inte kommit speciellt långt än, vi har fixat värdpar, tärnans klänning, vi vet vart vi vill ha festen men vi tycker att det är svårt att bestämma sig för kyrkan:S
jag ska prova ut klänningar för andra gången 1/2, hoppas att jga kan boka den då! jippie!
tror ni att det räcker att skicka ut inbjudningarna i början av mars eller är det för sent, har inte ens börjat kolla på hur vi vill att de ska ut än.
LYCKA TILL ALLA det är vår tur snart:D
Vi gifter oss 26 juli i Vårdsberg, utanför Linköping...har tänkt att skicka ut inbjudningarna i februari pga av semesterplanering och sådant. Är det för tidigt?
Nej det tycker inte jag iaf.=) vi gifter oss den 12 Juli och kommer skicka nu till alla hjärtans dag..=) Det blir ju mera problem i o med semester osv.. tycker det känns bra o skicka då..=)
vi tänkte gifta oss den 19 juli men bara kyrka o tid ä bokad har prövat klänning men ej bestämt nåt än ja känner mig stressad eftersom ja känner att vi ä sent ute men hoppas det löser sig