Juli-08-lista?
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
Vi gifter oss den 12 juli! Har bokat en gård/vandrarhem där vi ska ha både vigsel och fest (hoppas på utomhusvigsel...) Vigselförrättare är bokad och vi har börjat kika på inbjudningskort. När tänker ni skicka ut inbjudningarna? Skulle vara skönt att få ut dom, samtidigt som man inte vill vara för tidig...
Vi ska skicka ut våra i februari, kanske lagon till alla hjärtans dag?=)
Lund :)
Universitets staden!!
Vi tänker i slutet av januari kanske lite tidigare.
Det beror på att vi bjuder släkt från utlandet.
Jag ska bara hitta en bra dag att berätta för mamma o pappa.
Nån som har en bra ide?
Ska ni skicka ut redan? Har hört att man ska vänta lite med inbjudningskorten till ca 4 månader innan men att man kan skicka ut "save the date" kort innan. Nu känner jag mig helt kluven och stressad...
Februari tycker jag låter lagom! Save the date är ju ett alternativ, men känns lite överarbetat för våran del.
Vi gifter oss 5 juli...
Vi har bokat kyrka,
ska boka lokalen på torsdag,
klänningen är köpt,
min M2b´s kläder är fixade,
ringen vet jag vilken jag vill ha har inte köpt den än bara...
bröllopsresan är bokad...
tärna, bestman och toastmadame har tackat ja
ska ringa fotografen imorgon
frisör och sminkös är fixat
vet hur brudbuketten ska se ut...
och endå e jag stressad..*hehe*
Vi gifter ju oss den 12 Juli, ska skicka ut inbjudningarna till Alla hjärtans dag!
(om vi hinner tillverka dem i tid... )
Den 5 juli är det för vår del. Vi har bokat kyrka (på landet en bit utanför Malmö), vigselförrättare och festlokal där de även gör maten. Min frisör sedan 15 år envisas med att vilja ha semester den dagen så det oroar mig lite. Inser att vi nog bör boka en fotograf snart...