Juli-08-lista?
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
Hej!
Ny här, så jag undrar om det finns någon Julilista här? Ser att det finns en augustilista.
Hej,
Vi gifter oss den 5 Juli i Kalmar Slottskyrka!
Vi har 85 st på vår inbjudningslista men det känns som att det finns fler man vill bjuda, samtidigt som vi inte vill ha ett hur stort bröllop som helst. Det var svårare än vi trodde att bjuda folk :).
Jag vet inte när man ska boka bröllopsresan eftersom vi inte kommer att åka direkt på vår resa men jag antar att det är bra att boka resan ganska snart så ni får den resa ni vill ha.
Föresten, jättekul att vi har blivit fler juli-brudar :).
Nu lutar det åt den 5 juli för vår del. Vi har prel. bokat festlokal då!! Känns roligt o skönt!!
Vi funderar på utomhusvigsel, stället där vi skulle vara fungerar inte.
Någon annan som skall våga sig på utomhus? Hur gör ni med allt? En andra plan?
Borgerligt någon?
Hej!
Men så mysigt med utomhusvigsel :), det är något vi aldrig tänkt på faktiskt. Vi har ingen andra plan, hjälp, kanske man ska ha det.
Vi har redan bokat kyrka o festlokal, så hoppas att det fungerar.
Har ni börjat med festprogrammen/vigselprogrammen?
Cesse
Tips och tankar för det borgeliga bröllopet finns i den här tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2578793.html
Hej!
Vad har ni tänkt er för vigselringar? Det finns ju så stort utbud. Behöver lite förslag.
Lilu08: Jag kommer att "designa" min egen ring hos en guldsmed. Har hittat en jättefin Engelbertring, finns i mitt galleri i gult guld, som jag kommer att utgå från. Det blir mycket billigare att göra så, säkert hälften av priset plus att jag får fler och större diamanter
Haha, här är problemet det motsatta. Vi vet vart festen ska vara, men hur sjutton hittar man en fin vigselplats? (Vi är inte medlemmar i svenska kyrkan, någon av oss, så kyrkbröllop blir det inte).