• Beach2007

*:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨

Härmed inleds en storsatsning i viktsamband. Målet är att vi ska tipsa, peppa och stötta varandra till 100%.
    Vilka vill vara med?
    Man skriver upp sin målvikt, senaste vägning och resultat, och självklart startvikt. Är ni med mig?

• Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨
  • mullig

ush för mig går det inte alls bra, har gå upp nästan 5 kilo på 3 veckor för att jag inte kan hålla mig ifrån godis...fan vad jobbigt allting är, vill vara smal- MEN DET GÅR INTE!! *gråter*

• alexaa

tips på nyttiga luncher och middagar?? Min fantasi står på noll.. blir bara kyckling och mera kyckling..tröttsamt!!

• Miss June

Jippie!

Minskat nu min vikt med 2,3 kg! Och jag tränar fortfarande inget. Äter bara mycket mindre.

• Linizzen!

Jag vill också gärna har tips på luncher och middagar!! Kommer inte på så mycket. :) Det har gått bra för mej den är veckan än så länge. Försöke röra mej så mycket som möjligt. Och hemma försöker man hitta något att städa eller att göra :) Jag känner nu när jag äter att magsäcken har minskat sej, man blir mätt lättare. Längtar till måndag då man får väga sig igen.
    Ha en bra helg!!

• Beach2007

yes! VEt att det är mest vatten, men har gått ner 3 kg sen i söndags=)

• Linizzen!

Beach2007 : härligt att du har gått ned. man blir motiverad själv att forsätta kämpa. :) Imorgon ska jag väga mej igen..Hoppas att man också har fått ett bra resultat. :)

• emlan1

vad peppad man blir av att läsa era inlägg! jag ska iväg på 5 veckors semester men när jag är tillbaka i mitten på jauari hakar jag på ! måste gå ner 7 kg tills jag ska vara tärna i juni...
    lycka till allihopa! ses i januari!

• BlivandeFruFrida

Blir helt förfärad....

Endel ska tydligen banta bort både muskler och skelett.

Inte hälsosamt! Mer å ta i, mer å vär gla i! Så säger min blivande.

• Sparkpolisen

Hej!

Jag hänger på här jag med! Det är alltid bra med lite stöd

Längd: 177cm
    Startvikt: 82kg
    Målvikt: 62kg

• emlan1

jag är på nu!

170 cm
    nu:71 kg
    mål 1 v.10:66 kg

mål 2 slutet av juni: 64 kg