• Beach2007

*:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨

Härmed inleds en storsatsning i viktsamband. Målet är att vi ska tipsa, peppa och stötta varandra till 100%.
    Vilka vill vara med?
    Man skriver upp sin målvikt, senaste vägning och resultat, och självklart startvikt. Är ni med mig?

• Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨
  • H3l3na

Hej tjejer!

Vill oxå haka på er Beach 2007 satsning Har en del att gå ner, men jag har räknat ut om jag går ner 1 kg i veckan så är jag med lite marginal på en vecka klar i slutet på april... Kommer att bli kämpigt, men det är som sagt inte lätt att gå ner i vikt. Har försökt så många gånger nu att det är på tiden att jag lyckas (enligt mig själv då). Det borde vara så att desto fler gånger man misslyckas borde chanserna öka att man ska lyckas oxå, eller Har inte vägt mig denna vecka för fröken röd är på besök. Men jag skulle gissa att jag ligger på 92 kilo och min målvikt är 69 kilo. Det borde jag väl klara på 24 veckor, eller vad tror ni!?

Önskar iaf er andra lycka till..vet hur svårt och jobbigt det är och ni ska ha stor beröm ni som lyckas att gå ner!

• Annelie75

Denna vecka har jag varit med i Viktis 11 veckor och gått ner 11,6 kg.
    Jippi!!

• alexaa

jag e absolut med!!Vilken bra idé!!

startvikt:56,6kg=)

målvikt: 53kg

kör med viktväktarna och lite bantarsoppa på de..hoppas de gör susen=)

• mullig

har fått reda på att graduation resan blir av i slutet av maj. ska tona upp mig så mycket som möjligt, men har problem med maten. vad exakt äter nu under en hel dag, utan att svälta sig och få sockersug??

• Fröken Malm

Jag äter:

Frukost: 2 skivor grovt bröd med skinka, gurka och tomat. 1 kopp te.

Mellanmål: 1 youghurt, 0.1% fett

Lunch: Grillad kycklingfilé, couscous-sallad med 10 procentig fetaost, tzatziki på mager youghurt.

Mellanmål: 1 banan eller en grov smörgås beroende på om jag ska till gymmet.

Middag: Köttfärsbiffar gjorda på mager nötfärs. Ugnsstekta grönsaker (morötter, broccoli, blomkål) med klyftpotatis. Kall sås gjord på mager creme fraiche.

Jag tycker det är lättare att göra sig av med sockersuget om man äter regelbundna mellanmål.

• Miss June

Yes, minskat 2 kg - utan att ens lyfta ett finger!

• Lotta på Bråkmakargatan

Hej!

Hoppas att det är okej om jag tränger mig in på tråden.

Ska gifta mig den 30 juni -07, så nu är det slut på alla dåliga ursäkter och dags att verkligen ta tag i det här med vikten! Vill vara smal och vacker brevid min smala och vackra m2b!

Startvikt (11/11): 66,5 kg
    Målvikt (1/6 -07): 55 kg
    Nuvarande vikt: 64,4 kg
    Längd: 163 cm

Jag kör GI, då jag vill använda mig av en metod som fungerar på lång sikt också. Och jag älskar mat!!!!!!!!!!

• alexaa

ätit enligt viktväktarna i en vecka.. och endast gått ner 06 kg.E besviken men hoppas de går bättre nästa vecka..

• Linizzen!

Hejsan allihopa!!
    Tänkte hänga på den här tråden!!
    Låter bra att man peppa varandra, skulle kännas lättare för mej att gå ned i vikt då...
    Jag börjat förra veckan med mitt nya liv, jag började träna igen och tänker på vad man äter också. Jag gick ned 1.5kg förra veckan. Blev som ett bra start för mej. Man blev peppad av resultatet..

Startvikt: 69kg
    Nuvarande vikt: 67.5kg
    Målvikt: 55kg!!

Hoppas att allt går bra för er alla. Och lycka till med målet!!

• mulliga töisen

hej tjejer!

hoppas det går bra för er allihopa,
    eller att de går neråt rättaresagt:)
    själv har jag gått ner 1 kilo sedan förra veckan!och dessutom har jag kommit i bra harmoni när det gäller ätandet..är inte alls lika hungrig längre..o de e ju positivt att magen börjar vänja sig vid mindre portioner! så alla ni som håller på att minska på portionerna..håll ut de tar några dagar och sedan har magsäcken börjat anpassa sig till dina nya matvanor:)
    Så kämpa vidare allesammans..vi skall klara de här..eller hur:)
    Lycka till!

Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨