• Beach2007

*:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨

Härmed inleds en storsatsning i viktsamband. Målet är att vi ska tipsa, peppa och stötta varandra till 100%.
    Vilka vill vara med?
    Man skriver upp sin målvikt, senaste vägning och resultat, och självklart startvikt. Är ni med mig?

• Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨
  • patriks brud

Jag vill också vara med. Vägde mig imorse och insåg att vågen går stadigt uppåt...

Startvikt 67,8 kg
    Mål 60 kg (172 cm)

... nu är det dags att ta tag i saken!

• Pyssetroll

Jag måste oxå ta mig i kragen!

176 cm
    Startvikt 69 kg
    Målvikt runt 63 kg vore bra

• Beach2007

Gud, tränade idag igen och imorgon tänkte jag ta cykeln;) Hade glömt hur underbar känslan var att stå i duschen efter ett hårt träningspass, tvätta bort svettet och mjölksyran:)
    Hoppas all aktivitet lönar sig.. Men jag har hört att man går upp när man tränar hårt?

• mullig

hejsan, jag är på-
    väger just nu runt 55kg (164cm) och skulle vilja väga runt 50kg. ska börja (igen efter en veckas uppehåll) att träna 40min på crosstrainern måndag till fredag och gå ill gymmet på lördagarna 8ska försöka hinna med lite solning då oxå). ska banne mig vara snyggast på beachen i sommar!!...puss

• soomzy

Usch, sitter för det mesta, gör jag inte det så äter jag. Är tentaperiod så jag lurar mig själv att det är okej! :(

• Fröken Malm

Hej!

Startvikt: 82,6
    Målvikt: 69
    Nu: 80,4

Total nedgång: 2,2 kg (Tagit tre veckor)

• Miss June

FAN! *drar i håret*
    Försov mig i morse, så hann inte ta cykeln. *suck*
    Tur att man har en crosstrainer ståendes hemma framför TV:n. Tror att jag ska köra den samtidigt som man ser på Prison Break;)

• mullig

hej allihopa, motivationen är ju inte på topp efter förra veckas konstanta vräkning...och man ser hur det jag kämpat för bara försvinner efter varje macka och chokladbit. hur mycket förstör en sån vecka egentligen? jag som könde mig ganska nöjd till och från...
    MÅSTE träna idag, annars så blir det inte bra...samlar motivation just nu...ska träna om en halvtimme... skolan tar död på mig..jag orkar ingenting längre och pressen av allt blir bara för mycket..ush känner mig som bajs just nu...
    bärre för någon annan?

• Nonika

mullig;
    Är du 164 ca och väger 55 kg? Tycker du att du är mullig då?! Har rätt suddig skärm, så jag är inte säker på att jag ser rätt...

Själv är jag 165 cm, och väger förnärvarande ca 76 kg. Jag skulle vilja gå ner till ca 70, gärna 68 kanske, men jag tror att det blir svårt. Jag är inte speciellt tjock, jag väger mer än vad folk tror. Men jag har gått upp ca 5-6 kg på sistone, och de vill jag ha bort. Skulle jag väga 70 skulle jag vara nöjd.

Så jag kan vara med i den här tråden.
    I morgon ska jag styrketräna för första gången på läääänge, jag har blivit medlem på ett sk "Nyckelgym", där man går in när som helst mellan 6-22, med ett kort och en kod. Vill gärna gå på gympapass också, men det kan bli svårt att hitta tid med tanke på att min man jobbar skift, och jag ofta till kl 20, och vi har en 5-åring.

• soomzy

Kan nån ser till så att jag skärper mig? Burger king och pizza på samma dag?? Oh no...
    Varför ska det vara så svårt?

Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨