• Beach2007

*:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨

Härmed inleds en storsatsning i viktsamband. Målet är att vi ska tipsa, peppa och stötta varandra till 100%.
    Vilka vill vara med?
    Man skriver upp sin målvikt, senaste vägning och resultat, och självklart startvikt. Är ni med mig?

• Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨
  • mullig

jo, det kanske låter lite när du säger det så men jag har absolut inga bröst att räkna med - bara en bilring och en fet rumpa - som ska bort. jag känner mig liksom slapp i hullet och vill gå net på grund av det. oroa er inte- vill inte bli nån anorexisk sockerfri-glasspinne, men gärna en magnum!! :) Jag kom iaf iväg och tränade igår - i 45min och sedan lite mag och ben övningar. har läst att det är "bättre" att äta 4 äggvitor på morgonen istället för en grov macka? ska jag byta till det kanske?

• Perugina

Sitter här nu 32 kg lättare än för 10 månader sedan. Känns så skönt att jag äntligen orkade ta tag i mitt liv och verkligen tog mig i kragen. Visst är det kommande bröllopet en viktig del i att jag gör detta. Vill önska alla lycka till och vill man så går det.

• Mimsan75

Starkt jobbat perugina !!!

Själv har jag gått och blivit vrålförkyld så min start med mitt nya "fitness" tänkande får tyvärr dröja ngn dag... surt men så är det ibland.

Heja heja ni andra

• äntligen på väg

Det är ju otroligt bra jobbat Perugina .

Själv har jag anmält mig till en hälsosida på nätet där man skriver in hur mycket man äter och motionerar varje dag. Man får en liten aha-upplevelse när man ser vilka dom stora bovarna är. Tog lite remouladsås till fisken igår och stapeln som mäter hur mycket fett jag stoppar i mig sprang verkligen i höjden. Ok, jag visste ju att det inte var nyttigt, men ändå .

Nu ikväll ska jag iväg på ett spinning/fitnesspass. Har varit förkyld så jag har hållt mig väldigt stilla den senaste veckan.

Mullig: fyra äggvitor... lät inte gott

• Beach2007

Perugina:

Men grattis! Gud, så skönt det måste kännas! MEn du måste väl ha kört pulverdieten eller?

• Perugina

Jag har gjort pulver dieten. Dock har jag varit in skirven hos Itrim hela tiden och jag känner att jag har fått det stöd jag har behövt. Har även tränat där hela tiden. Man läser om alla som går ner i vikt och de säger alltid att efter ett tag så måste kroppen bara få motion annars mår den inte bra. Just det börjar jag känna nu. Var på tjänsteresa förra veckan och kunde inte träna som vanligt. Min kropp mådde verkligen inte bra då. Tog dock en 45 min prommendad varje kväll.
    Jag var länge en stor motståndare mot pulver dieten och jag kan inte säga att jag förespråkar den nu heller. Den har fungerat för mig väldigt lätt faktiskt och det svåra är nu när jag ska börja leva mitt vanliga liv igen. Men med en otroligt förstående och hård sambo så vet jag att det kommer och gå. Samtidigt vill jag gå altaret fram i augusti 2007 och vara vacker. Idag har jag inte många bilder av mig när jag var som störst och vem vill itne ha kort från sitt bröllop.

• mullig

var roligt! jag känner mig bättre idag me. hade världens huvudvärk men skulle banne mig träna och gorde det. vips! så försvann huvevärken. undrar hur mycket man kan förbättra bakdelen- mitt största problem. har så korta ben att den måste vara liten för att se normal ut i jämnförelse till resten av mig... känns lite jobbigt, för det är där fetter försvinner sist. ja ja, för väll bara fortsätta och göra så gott jag kan av det hela... vad brukar ni äta till lunch? vet inte riktigt vad jag ska äta då, för att gå ner i vikt altså..??

• mullig

ush, motivationen har minskat igen, var och provade lite kläder i stan - då jag kände mig lite smal! men ush att se sig själv i provrummen - celulliter bristningar, fett u name ut, det fanns där! hade dessutom storlek 38 i byxor på Zara, jag som trodde jag hade kämpat mig ner till 36... jaja, det är bara att fortsätta ellerhur..

• Fröken Malm

Här kommer min veckorapport:

Startvikt: 82,6
    Målvikt: 69
    Nu: 79,5

Total nedgång: 3,1 kg (Tagit fyra veckor)

Har inte tränat nåt denna veckan pga halsont, men ska på spinning imorgon förmiddag! Yay!

• tjollan

Äsh är normal och rör på er istället. BAnta är bara svammel.

Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨