• Beach2007

*:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨

Härmed inleds en storsatsning i viktsamband. Målet är att vi ska tipsa, peppa och stötta varandra till 100%.
    Vilka vill vara med?
    Man skriver upp sin målvikt, senaste vägning och resultat, och självklart startvikt. Är ni med mig?

• Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨
  • Fröken Malm

Tjollan,

Det är ju det jag gör!

• Brunettis

Hejsan allihopa!
    Jag hänger gärna på den här tråden. Jag vill jätte gärna gå ned i vikt. :)
    Jag har gått upp 4kg och känner att jag måste ta tag i det hät innan man går upp mera. Så det är bra att man peppa varann.

Startvikt: 67.5kg
    Målvikt: 58kg

Lycka till allihopa..

• Davesbrud

hej hänger oxå med, behöver peppning, har stått stilla länge nu. Ska fram till jul gå ner 7-8 kg. Ska ha min klänning då men gifter mig inte förrän i maj.

Nä banta är inte svammel, efter att fött 2 barn går det inte automatiskt ner igen, men nu har jag iof gått ner redan i omgångar från nästan 90 till dagens 73 mha viktväktarna de första kilona sedan gi metoden och nu senast cambridge, visst motionerar jag regelbundet på friskis så jag vet ganska mycket om vad man BÖR äta och röra på sig osv, men sedan är det så svårt att alltid göra rätt i en stressad vardag.
    Så nu med nya tag och ett sista ryck till drömfiguren!!
    Diskuterar gärna om allt, kom igen girls!
    Startvikt:73kg
    Målvikt:65kg.

• minimusen

jag hänger på!!!

startvikt:58
    målvikt:54
    vikt nu:58

hur ofta väger ni er?? 1 gång/vecka är väl lagom?!

• mullig

jag väger mig inte alls, det är för depprimerande. har helt tappat allt som jag har jobbat för... sockersuger håller på att ta över mig igen. jätte jobbigt. vet inte vad jag ska ta mig till. har blivit helt manodeppresiv i typ två veckor nu. HJÄLP!!!

• Davesbrud

mullig, jag vet vad du går igenom. Jag har sånna perioder oxå. Men nu ger jag järnet. Ska precis ut o gå en runda innan frukost eftersom det inte hinns med någon träning ikväll.
    Sötsuget dämpade jag till en början med nutrilett bars eller atkins, de är så söta och med högt gi, bra som mellanmål. Men nu efter ett tag är jag inte ens sugen. Jag är förvånad över mig själv- faktiskt kan min m2b sita o mumsa på nåt gott till tv:n men jag sitter med vattenflaskan!!??
    Vägning, har gjort upp med mig själv att jag väger mig varje fredag morgon, då hoppas man har motivation till helgen att hålla sig ifrån allt gott som erbjuds!!
    Min största motivation är just att jag ska beställa min klänning om några veckor. Tittar på den i ett(datorn), m2b tror jag är smått tokig!!
    Kämpa på nu, och stå emot frestelserna!!!

• soomzy

Nu är tentaperioden över!!!! Yippii eller nåt, missade två av dem, men det ska inte hindra mig från att träna imorron!!! Börja med en härlig nyttig frukost och börja sitt nya liv! =)

• minimusen

jag kör med måndagar som min vägningsdag..känns bäst så av nån anledning! igår var jag både ute å promenerade OCH tränade på ett medelpass på Friskis... lika bra att sätta igång!!! hur går det för alla??? bra hoppas jag!!!
    (sötsug ska vi inte bara tala om... kan inte titta åt godis el. annat, då kommer jag inte att klara detta!!)

• mullig

nä, nu e jag där i gen...äter just nu min femtioelfte mcka för dagen. det hade varit så mycket lättare om det inte fanns hemma (men det går inte att stoppa familjen). eller om jag kunde banta med ett pulver, men det verkar vara för mycket socker och annat konstigt i dem....har provat innan och kände bara att huden blev lösare...

• Miss June

Ett tips är att väga sig på måndagar, för då blir man mer motiverad av att äta nyttigt under helgen;)

Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨