• Stora A
    Äldre 4 Sep 11:32
    13926 visningar
    156 svar
    156
    13926

    Yngre blivande brudar...? (-25)

    Hallå på er!

    Jag undrar om det finnes några blivande brudar som är lite yngre...?

    Ngt som mer är först ut i bekantskapskretsen kanske?

    Vore trevligt att träffas för att disskutera bröllop med ngn/några som är lika intresserade som jag! :)

  • Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)
  • lillpr­insess­an
    Äldre 27 Sep 12:00
    #0

    Jag är nu 19 år, kommer att vara 20 på Den Stora Dagen, min blivande man är 21, och för oss känns det bara naturligt.
    Min mamma däremot känner sig lite gammal när minstingen ska gifta sig *skratt*, men alla är väldigt glada för vår skull. =)

  • brud 070901
    Äldre 28 Sep 18:26
    #0

    hej på er!
    jag är väl i o för sig inte superung men jag är 24 i år och gifter mig 1/9 nästa år å då är jag 25 år gammal men jag har ändå mött på en del negativa inställningar främst från min sambos sida av familjen. Min egen tycker bara att det ska bli jätte roligt. det kan väl inte ha att göra med att han är året yngre än jag??

    kramisar/Paulina

  • Septem­ber mys
    Äldre 1 Oct 12:47
    #0

    haha, ja det kanske har med att föräldrarna inte vill vara gamla att göra
    för min pappa vill absolut inte bli morfar NU!! och det har med att göra att då blir man gammal *hehe* sorry pappa, men det är inget du kan styra över

  • Studst­jejen
    Äldre 1 Oct 13:31
    #0

    Tjohej!
    24 år är jag och min blivande man är 25 år. Vi gifter oss om 1 vecka och någon dag. Pirr i magen =)

    Vi kommer vara de första (av barnen) som gifter sig, både på hans sida och på min. Trodde mina eller hans syskon skulle hinna före (de börjar bli gamla som gatan!!) men ack så fel jag hade.

  • Sara snart Hansso­n
    Äldre 3 Oct 18:24
    #0

    vi är också först ut :) Han har fem syskon dock bara ett äldre och jag två bröder också bara en äldre :) Men ingen utav våra syskon har nånsin haft en partner jo min brorsa... Lite kul ändå.

  • söta_b­ruden
    Äldre 3 Oct 19:06
    #0

    Jag är 22 (ska fylla 23) när vi gifter oss och min M2B är då precis fyllda 25. Vi har varit tillsammans i evigheter. Nu 7 och ett halvt år, så för oss är det bara naturligt att vi ska gifta oss. Däremot var det ett j-a liv när vi förlovade oss. 31/12 1999. Så jag var ju inte så gammal precis... Men konstigt nog var det mest hans familj som var mest anti. För oss var det väl egentligen mest en kul grej, men här är vi nu. Vi har aldrig haft en anledning att göra slut och jag vet att den kärlek vi har är unik. Jag skulle aldrig kunna hitta någon bättre.
    Vi berättade för hans föräldrar idag och de var jättepositiva till att vi nu ska gifta oss.

    Önskar alla unga brudar Lycka till! Lyssna inte på andras skitsnack!!!!

  • TigerL­inn
    Äldre 19 Nov 23:38
    #0

    oj de finns alltså fler yngre brudar... jag är 21 år vi ska gifta oss nästa höst nån ggr september oktober nån ggr känns kul men tänker hela tiden på bröllop.. :S blir snart galen å de är nästan ett år kvar *hoff* hehe ja så ärde.. min m2b kommer vara 31 när vi gifter oss. min mamma vet om detta då jag pratat med henne om ekonomiska hjälp.. eftersom jag inte tjnäar så mkt när jag är sjuk :S hon ska prata med pappa ska blir kul med han reaktion :) ingen på min m2b sida vet än men de kommer nog inte säga så mkt eftersom hans äldre broder gick å gifte sig utan att någon visste :)

  • Septem­ber mys
    Äldre 20 Nov 12:49
    #0

    hej hopp
    brud på 23 år vi ska gifta oss sept 07..
    vi berättade för släkten igår, och fick bara possitiva rektioner än så länge

  • Johann­aringe­r
    Äldre 20 Nov 13:14
    #0

    Jag är 20 och min M2B är 22. Vi gifter oss i juli.

    Det lustiga är ju att det vanliga i dag är att man gifter sig när man är runt 30. Förr femtio år sen var man ju lastgammal redan vid 25.. Min mamma var 21 när hon gifte sig med min pappa, och det var ingen som tyckte det var något konstigt. Min pappa verkar dock tycka att det är lite tidigt för mig att gifta mig redan vid 20 års ålder.. hmm.. Det är lustigt det där..

  • Malin johans­son
    Äldre 20 Nov 14:11
    #0

    Hej hej! Jag är 23, min blivande man lika gammal. Vi har varit tillsammamns sedan vi var 14 år och har två barn. Pga barnen tror jag att dte inte blev sådan stor reaktion (bara glädje) när vi berättade att vi ska gifta oss. Vi ska gifta oss den 25/8 nästa år

  • Brud 2008
    Äldre 20 Nov 20:25
    #0

    Johannaringer: det har jag också tänkt på, min farmor var tex bara 20 när hon gifte sig, och det var inget konstigt då. Men jag som kommer att vara 22 är för ung... skumt det där :)

  • missZa­pon
    Äldre 21 Nov 20:40
    #0

    Jag kommer vara 24 när vi gifter oss, men det är några år kvar till det (har bestämt datum men det är än så länge hemligt) min blivande vill egentligen vänta ännu längre med att gifta sig, men itne jag. Vill inte vara en gammalbrud på mina bröllopskort

    En äldre vän sa till mig när vi förlovade oss att skynda er och gift er för vänta inte för länge för då är det försent. Jag tog till mig de orden. Hon är 40år och har varit förlovad i evighet men det har aldrig blvit av att det gift sig och nu tycker hon det känns för sent...

  • AnnieP­annie
    Äldre 21 Nov 23:34
    #0

    Vi gifter oss den 26 maj -2007. Jag kommer då vara 24år och min m2b 23år (lamkött);) Jag var faktiskt beredd på en del negativa reaktioner, att folk tyckte vi var för unga. Men ALLA har varit jätte positiva :D Först ut i vänskaps kretsen är vi nästan. Var på ett bröllop förra sommaren, men med dem umgås vi inte längre! :)

  • Brud 8/9-07
    Äldre 25 Nov 13:41
    #0

    Vad roligt med så många unga brudar.

    Jag är 22 år nu och kommer att vara 23 när vi gifter oss. min blivande är 25 nu och kommer att vara 26 när vi gifter oss.

  • ewk
    Äldre 25 Nov 14:40
    #0

    Hej hallå girlies!
    Här är ännu en plutt till brud :) Vi planerar att ha sommarbröllop 2008 och jag är nu 22 och min framtida make är 24. Vi är först ut i vänskapskretsen men det är ingen som sagt något negativt rakt ut fastän det kanske kan vara lite skämt om att man är ung och inte riktigt vet vad man gör emellanåt.. men det vet jag visst det! :) Vårt största frågetecken med bröllopet är var det ska vara.. har som ingen naturlig plats. Någon som vet fina kyrkor i Sthlms-trakten?

  • Starst­ruck
    Äldre 25 Nov 19:27
    #0

    hejsan hoppsan! jag e 24 nu men kommer att va 25 nästa juli då vår bröllopsdag är! fast vi har varit tillsammans 7 år och 7 mån tills dess=)min blivande blir då oxå 25!

    kram på er

Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)