• Stora A

Yngre blivande brudar...? (-25)

Hallå på er!

Jag undrar om det finnes några blivande brudar som är lite yngre...?

Ngt som mer är först ut i bekantskapskretsen kanske?

Vore trevligt att träffas för att disskutera bröllop med ngn/några som är lika intresserade som jag! :)

• Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)
  • Coornet

Brud 2008,

Har man ekonomin medans man pluggar så är det ju bara att köra.. Vi har det inte :)

• Brud 2008

Nej det förstår jag, och det var väl så vi tänkte från början, men min M2B kommer att jobba så då funkar det ju... Men jag förstår att det är många som måste vänta, vi hade inte heller kunnat gifta oss om inte han var klar före mig...

• fröken Inga

Vi planerade så att vi båda skulle vara färdigutbildade i god tid innangiftemålet. Men min kille börjar bli väldigt skoltrött nu på sista terminen så han kanske tar ett sabbatsår.

• Coornet

Jag är bara så glad över att jag är färdig.. Är så trött på skolan nu :) men till jan ska jag nog kunna hålla ut..

• Selly

Jag och min blivande gifter oss den 14 oktober 2006, så det är inte så länge kvar! :D Jag är 22år och min blivande 21år! Vi blir först ut i kompiskretsen!

• Sara snart Hansson

jag är också en ung brud :) 18år... Vi gifter oss 22 juni nästa sommar.

• Sara snart Hansson

har inte käst alla inlägg men har ni fårr mycket "kritik" för att ni gifter er ungt..

• Sara snart Hansson

ojoj.. vilken stavning. jag tar om det :D har inte läst alla inlägg men har ni unga brudar fått mycket kritik för att ni gifter er ungt?

• September mys

Vi ska berätta för familjen snart så vi får se då om det blir kritik eller lyckohälsningar.. men min familj är väldigt negativa av sig så jag hoppas inte förmycket =( men hans familj tror jag kommer bli jätte glada =) så nu när vi ska berätta så har vi samlat alla för att få en mix, inte bara negativitet OM så skulle bli fallet...

• InaHjärtarAdam

vi har bara fått glada lyckohälsningar, som tur är:) och min mamma är sååååå uppe i detta nu... hon ringde o berättade att hon hade bölat hemma för att hon hörde en låt på radion som vi bara mååååste ha på bröllopet.. haha!

Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)