• Stora A

Yngre blivande brudar...? (-25)

Hallå på er!

Jag undrar om det finnes några blivande brudar som är lite yngre...?

Ngt som mer är först ut i bekantskapskretsen kanske?

Vore trevligt att träffas för att disskutera bröllop med ngn/några som är lika intresserade som jag! :)

• Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)
  • nufsinufs

Jag är 21 och jinner inte bli äldre innan vi gifter oss i januari 2007 och min blivande är då 22!

• fröken Inga

Undrar om man inte kan få lite rabatt om man slår ihop det som ett paket med bröllopsfotona...

• susannaand

Hej!
    Jag kommer vara 22 när vi gifter oss och min sambo kommer vara 23, om det blir när vi har tänkt oss.
    Vi ska jobba båda 2 och lägga undan så mycket pengar som möjligt. Sen får man väl helt enkelt anpassa kostnaden för bröllopet efter hur mycket pengar man fått ihop. Vi har nog ca 1 år på oss...
    Vi ska förlova oss den 21 september. Ser båda fram emot det jättemycket. Vi har då varit tillsammans i 11 månader, men bott ihop i stort sett lika länge. Är lite rädd att mamma ska tycka att jag är för ung... Men det här känns så helt galet rätt! :)

• ViSt

Stora A
    Vi är ungefär samma ålder som ni. Jag blir 24 och m2b 30 när vi gifter oss nästa år.

• Stora A

ViSt

Roligt! När gifter ni er?
    Bor ni i sthlm? Hur långt har ni kommit i er planering?

• princess19

Jag är 19 och ska gifta mej den 21a Oktober med min fästman från USA

• mrztigger

hejsan.. såg tråden om unga brudar o jag är en. är 24 när vi gifter oss och den blivande är nyss fyllda 25 då. kul att se att det finns flera som vågar gifta sig trots den låga åldern. vi har fått hört lite spe men det får man la ta med en klackspark..

• Jenny_Åland

När jag gifter mig med min sambo om 2 år är jag 24 år. Det känns inte så ungt, när jag tänker på att vi firar 8 år som par då. Känns mer som att det är på tiden att vi gifter oss. Jag har en kompis som frågat många gånger när vi ska förlova oss. Efter 6 år borde det vara dags tycker hon.

Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)