• Stora A

Yngre blivande brudar...? (-25)

Hallå på er!

Jag undrar om det finnes några blivande brudar som är lite yngre...?

Ngt som mer är först ut i bekantskapskretsen kanske?

Vore trevligt att träffas för att disskutera bröllop med ngn/några som är lika intresserade som jag! :)

• Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)
  • ViSt

Stora A
    Vi gifter oss 7/7-07. Har bokat kyrka,festlokal, fotograf. Bestämt värdpar/toastpar.Ska ringa frisören i morgon.

Jenny_Åland
    Jag håller med dig, Jag kommer oxå vara 24 när jag gifter mig. Vi har då varit ihop 7,5år. Jag tycker att man är mogen efter så lång tid. När gifter ni er?

• Billa

Hej! Jag är 21, kommer vara 22 när vi gifter oss nästa år! Min sambo kommer vara 25! Bröllopet blir i semptember nästa år, vi har inte bokat något än!

• Brud 2008

Jag är 20, jag kommer att vara 22 när vi gifter oss... Och vi är först ut i bekantskapskretsen som det ser ut nu iaf, de senaste som gifte sig var väl mina föräldrar ;)
    Det är så skönt att se att det är fler som är lika unga, för ingen verkar tycka att det är en bra idé att vi ska gifta oss så tidigt :(

• Jenny_Åland

ViSt

Vi gifter oss 9/8 2008, så det är långt kvar än ;) Vi har inte varken bokat kyrka och festplats än, men det är på gång ;)

• Tossi

Hej!
    Jag kommer vara 22 när jag gifter mig, kommer vara andra par ut i en av våra umgängeskretsar och första i de flesta :)

Gifter oss 15 september nästa år!

• Evelina-september 06

Hej hej! Jag gifter mig om tre veckor. Jag är 20 och min m2b är 21! vi är väl nästan först ut. typ två par innan oss. men det känns helt underbart allting! längtar!

• Tossi

Ops, var visst för stockholms området.

• Sara 2/9-06

Har precis gift mig och jag är 23 år och min sambo är 25. Ingen i vår bekantskapskrets är gifta.

• Michan_

roligt att det finns många under 25. Vi gifter oss i Juni 07. Då är jag 24..

• drömbrud

Vi är 18 respektive 19 nu... Kommer att vara 20 när vi gifter oss 2008

And i´m proud of being a young bride

Svar på tråden Yngre blivande brudar...? (-25)