• Billa

September 2007 !!!

Hallå alla septemberbrudar!!

Finns det någon som är aktiv i sitt planerande än?!

Vi ska boka kyrka nu i september och då vet vi vilket datum det blir! Så spännande! Det börjar ju närma sig!

Skulle vara skoj med några att diskutera med!

• Svar på tråden September 2007 !!!
  • September mys

Tossi: hitade på blomsterlandet moss-bollar med oasis inuti för 24 kr... de såg inte ut att vara så svåra att göra
    köpte dock 2 för att ha nått att gå efter..

• Tossi

september mys: Då ska jag bege mig dit och kolla om de har några :)

• Snart fru Carlsson

Ansu,

antagligen blir det i Karlskoga kyrka med fest på Labbsand, är dock inte helt klar med detta eftersom man får tillgång till Labbsand så sent (18-tiden). Kommer antagligen att specialsy min klänning men lite tillbehör samt blivande makens kläder kommer nog bli från Zari har dock inte varit där utan bara sett på mässan.

• Ansu

Lilltjejen80,
    Labbsand är ju jättefint, bra val (om det blir så)! Jag själv varit där på bröllop som gäst för 2 år sedan. Har inget minne av att vi var där så sent som kl 1800 men det är mycket möjligt att det var så. Brudparet åkte iväg på fotografering efter vigseln så det blev en liten stund mellan vigseln och festen.

• Ansu

Oops den där smileysen skulle inte med....

• Tossi

Nu har jag fått en offert från cateringfirman med deras förslag på mat med anknytning till skogen.
    Ska se om jag kan får göra några ändringar :)

• Billa

Tossi, Å va skoj! Hade dom något gott!?

• September mys

Vi berättade för svärföräldrarna idag...
    svärmor bara skrek rakt ut va-gu´va kul och sen fick vi kramar de andra tog det lite lugnare utan skriket

hihi

• TigerLinn

jag blir mst troligt september brud.. :) eller oktober

• Billa

september mys, å va roligt!
    Hur långt har ni kommit i er planering?!

• September mys

jo vi har riktlinjerna klara men blivande svågern som är kock ska få råda oss med maten, även om svärmor hade en del tips också... kyrkan och lokal är bokad.
    en hel del dekoration är inhandlat.
    hur går det för er andra?

• Tossi

Billa, jodå de hade en del, tänkte fråga om de kan göra några små ändring så att det blir perfekt :)

September mys va kul!

• September mys

Vi berättade för släkten igår så nu kan man ta del av deras ideér och kunskap
    det brukar ju komma en hel del tankar runt sånna här tillställningar..

vigselringen ligger i lådan och väntar.
    kläderna är halv klara..

• Tossi

Var och provade vigselringar igår och jag har helt ändrat uppfattning. Men faktiskt till det billigare :)

• September mys

hehe ja det där med ringar... vi köpte vanliga släta guldringar först och hade dom i 3 år... men sambon ville ha en bredare ring vid vigseln och jakten på den perfekta ringen började..
    vi fastnade till slut för silver ringar hans 10 mm och mina 5mm var. sååå snygga och vi är jätte nöjda

• September mys

köpt tärn klänning idag

Svar på tråden September 2007 !!!