• Sanasol

Cheerful och Sanasol snacktråd!

Hihihihi

• Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!
  • Hej baberiba

:D:D:D:D:D:D skyll dig själv..;):D:D:D

• Sanasol

Hihi, japp! Men det är en rätt skööön känsla när man verkligen har gjort något också, fast rätt trist att träna inomhus tycker jag, inget går ju upp emot frisk luft!! :D:D:D Det ska ju ni få mycket av i veckan ;)

• Hej baberiba

Ja det brukar kännas skönt efter man har varit iväg;)

Ja det är skönare att vara ute....;) ja massa frisk luft blir det...:D

• Sanasol

Hihi, och jäger... vilken kombination! ;)

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D yapp jäger och friskluft och spetsad chokladmjölk med lite rim i...MUMS..:D:D:D:D:D:D onykter helaaaa veckan låång...:D:D:D:D

• Sanasol

:D:D:D:D:D:D:D:D Haha, passa på att vara oansvariga och onyktra nu innan ni får ert barn! ;) Packat färdigt? vilken tid åker ni?

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D yapp vi ska verkligen passa på:D:D:D:D:D

Nästan färdig packade....:D:D:D:D har bara maten kvar och det sista bland kläderna...:D

Vi åker vid 08:00 imorgon..

• Sanasol

:):):):) Kuul, önskar att vi också kunde ta oss tid att åka iväg en sväng! Ska väl eventuellt komma iväg till mannens hus i Norge frammåt sommaren, men känns som en evighet....

• Hej baberiba

Sanasol

Har gubben hus i Norge? ligger det högt upp i Norge?

Vad jobbar du med? och vad gör gubben?

• Sanasol

Japp, han har hus i Norge som han äger tillsammans med sin syster! Det ligger ganska rakt ut om man tänker från Östersund, alldeles vid kusten!

Just nu kör han som sagt taxi, tidsfördriv tills jag pluggat färdig. Jag pluggar till lärare, en termin kvar! Jippi!!!

• Hej baberiba

Jaaaa så var det ju...;) minnet är bra men kort...:D:D:D:D:D

Man pratar med så många att det är lätt att glömma...;)

Låter superhärligt med huset i Norge ! dit måste ni bara åka i sommar..:D

• Sanasol

Jopp, absolut! Blir bra när vi flyttar ner till jämtland också, lite närmre än nu så då kan man utnyttja det lite mer! Fiska och ha sig, skitbra och billig mat ju! ;)

• Hej baberiba

Fiskar du? det gör inte jag vill inte ta fisken ens ännu mindre äta det....:D:D:D:D

Men sola kan jag göra...:D:D:D:D:D:D

• Sanasol

Kan inte påstå att jag fiskar, men de har fiskebåt där och drar upp rätt stora hälleflundror och annat ibland... så då får man äta! Sen fiskar de krabba... :D

Mannen gillar inte fisk så mycket, så blir lite av den varan i vilket fall... men han fiskar gärna... skumt!!

• Hej baberiba

Jag pyser nu !

Du får ha´d et så gott så hör jag av mig när jag är tillbaka den 13/3.

Kram

• Sanasol

Ha det så häärligt nu och mys mycker!

KRAM KRAM

:):):):):):)

• Hej baberiba

Yapp mysa var det...;) :D:D:D:D

Jag ska ha det superbraaaaa :D:D:D:D

Vi ses !

kram

Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!