Cheerful och Sanasol snacktråd!
Hihihihi
Hihihihi
Sanasol
KUL:D:D:D vad gillar du för musik?
95 dagar kvar... Sedan ska jag ha en stooor gammeldags våffla med tre kulor plus mjukglass, chokladsås och grädde!!!!
Sanasol - Det kommer bara säga vips så är ni där - garanterat!!!!
Sanasol, om det går undan SKOJA INTE!!!
Det är helt vansinnigt!!! Det är nästan men bara nästan som jag kan få lite halvpanik över att det går så fort. I fredags var det 4 månader kvar sen så har vi precis köpt hus som ska fixas och renoveras upp vilket också ska vara klart innan den 9 juni för då kommer alla våra gäster (inkl brudtärnor) från Asien och sen då allt annat som tillkommer PANIIIIIIIIK *asg*
Igår åt jag våfflor med blåbärssylt och grädde...MUMS...:D:D:D tur att man redan är gift...:D:D:D:D då får man äta vad man vill....:D:D:D
Cheerful, :D :D :D :D :D :D :D
Det är rätt blandat, men man skulle kunna säga såhär, gillar inte dansband och inte hiphop! Det mesta där emellan har sina tillfällen när det går hem... :D Själv då?
Cheerful -Styyyygg!!!
Sunshine girl
Hihi, vad roligt med hus! Vi tänkte bygga hus, har hittat tomt och det hus vi vill bygga... men det får vänta till efter bröllopet! Men guuud vad man längtar! Härligt att ni också "vetat om" bröllopet så långt innan, många som tycker att vi är tokiga! Men.. hihi när man ser de på BT som tänker gifta sig 08 eller 09... då inser man att man är allt annat än tokig... hihi
Sanasol
Samma som dig...:D:D:D vi har bra smak;)
Junibrud2006
Jag talar bara sanning..:D:D:D:D