• Sanasol

Cheerful och Sanasol snacktråd!

Hihihihi

• Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!
  • Sanasol

Sjunger, och spelar gitarr och lite piano gör jag! :D Himla roligt med musik omkring sig...

Själv då?

• Hej baberiba

Sanasol

Jag lärde mig spela El-orgel när jag var "ung"..:D:D sen kastade jag ut den och nu har jag en keyboard - en avancerad sak som jag inte fattar hälften av vad den kan göra...:D:D:D:D bara jag kan spela så är jag glad...:D:D:D:D

• Sanasol

Hihi, sådär är det väl med allt modernt... man fattar inte allt man kan göra med det! Men, som du säger är ju huvudsaken att det kommer toner, rätt toner! :D:D:D

• Hej baberiba

Sanasol

Kul med musik....jag gillar att lyssna på musik och shoppa CD.s...:D:D

• Sunshine Girl

Sanasol, sant så sant
    Jag kan bara inte riktigt förstå att det redan har gått från 1,5 år kvar till mindre än 4 månader

junibrud2006, låt bli allt gottigt! :D

• Sunshine Girl

Cheerful :D :D :D :D :D :D

• junibrud2006

Sunshine - Det vet du... Klänningsspöket vakar över mig och mina händer... Allt gottigt är bannlyst...

• Sunshine Girl

junibrud2006, bara tänk det är så kort tid kvar sen så kan du ju gotta i dig allt du vill :D :D :D :D

• Hej baberiba

Pringles chips är gott och Mmmmmarabou mjölkchoklad och GB Sandwich...MUMS..:D:D:D

• Sanasol

Cheerful

Samma här! :D

Sunshine girl

Så du menar att det går undan? Känns som en evighet, vi gifter oss ju inte förrän NÄSTA sommar... fast det är mitt eget fel, jag som påpekade hur viktigt det var att ha utbildningen klar innan... hihi

Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!