Cheerful och Sanasol snacktråd!
Hihihihi
Hihihihi
Sjunger, och spelar gitarr och lite piano gör jag! :D Himla roligt med musik omkring sig...
Själv då?
Sanasol
Jag lärde mig spela El-orgel när jag var "ung"..:D:D sen kastade jag ut den och nu har jag en keyboard - en avancerad sak som jag inte fattar hälften av vad den kan göra...:D:D:D:D bara jag kan spela så är jag glad...:D:D:D:D
Hihi, sådär är det väl med allt modernt... man fattar inte allt man kan göra med det! Men, som du säger är ju huvudsaken att det kommer toner, rätt toner! :D:D:D
Sanasol
Kul med musik....jag gillar att lyssna på musik och shoppa CD.s...:D:D
Sanasol, sant så sant
Jag kan bara inte riktigt förstå att det redan har gått från 1,5 år kvar till mindre än 4 månader
junibrud2006, låt bli allt gottigt! :D
Cheerful :D :D :D :D :D :D
Sunshine - Det vet du... Klänningsspöket vakar över mig och mina händer... Allt gottigt är bannlyst...
junibrud2006, bara tänk det är så kort tid kvar sen så kan du ju gotta i dig allt du vill :D :D :D :D
Pringles chips är gott och Mmmmmarabou mjölkchoklad och GB Sandwich...MUMS..:D:D:D
Cheerful
Samma här! :D
Sunshine girl
Så du menar att det går undan? Känns som en evighet, vi gifter oss ju inte förrän NÄSTA sommar... fast det är mitt eget fel, jag som påpekade hur viktigt det var att ha utbildningen klar innan... hihi