Cheerful och Sanasol snacktråd!
Hihihihi
Hihihihi
Depeche! *dansar vidare trots att skrivbordet knakar*
junibrud2006
åhhh vad kul att ha sett dem live...:D antar att det var bra..:D:D:D
:) Precis så kommer det bli för oss med! Vi hoppas att det ska bli jättebra och att båda sidorna kommer ha trevligt ihop ;)
Sanasol
Klart ni kommer att få en hellyckad bröllopsdag...:D med strålande solsken..:D
Hihi, man råder ju tyvärr inte över vädret... men, beställer gärna solsken ifall du kan ordna det? ;)
Puh, vi har varit och handlat massa nu... fullt i kylen så det räcker väl hela månaden... fast det tänker man väl alltid!! Hur går det för dig? slutar snart jobbet?
Sanasol
För mig går det bra....:D:D:D:D jag har 165:- kvar att sälja för att klara min veckobudget....snopet va:( men jag har ju hela dagen imorgon att få in alla dessa pengar...:D:D:D:D:D:D:D:D
Jag jobbar en timme till....öhhhh jag menar BT:a...:D:D:D:D:D:D hahahaha
Hihihi, är det provision på allt eller är det garantilön också? Fast du kanske är en duktig säljare, själv var jag väldigt dålig på att sälja... jobbade en sommar som teleförsäljare åt IOGT-NTOs miljonlotteri... :O Inte alls roligt, men ni riktar er kanske mot företag?
:D:D:D Vad händer i helgen då?
Jag jobbar som innesäljare och vi har en fast lön och en liten rörlig del..Men man får ut bra med pengar varje månad...:D
Vi har stora företag som kunder...:D
Jag ska ju iväg och åka skidor !! har du glömt det...;):D:D:D vi åker på lördagmorgon och är borta en vecka...:D
Häärligt! ;) Alltid bra med lite pengar, särskilt när man renoverar och fixar! :D
Jaaa, så var det juuu!! :D:D:D:D Är lite avis, men jag ska njuta av helgen jag med, min karl är ledig i helgen... händer inte allt för ofta sen han började köra taxi... (han gör det tills jag är färdig med skolan, sen hans tur att plugga) :D:D:D:D:D:D Så vi ska laga god mat och dricka gott rioja-vin... mums!
:D:D:D:D:D pengar är alltid bra att ha..:D:D:D:D satt och sa innan här på jobbet att; "jag önskar att jag var rik" jisses vad de alla skrattade åt mig...:D:D:D det var liksom dödstyst här i lokalen (vi har kontorslandskap) så kommer detta ur munnen på mig...:D:D:D hela situationen blev kul liksom...och det var på morgonen dessutom...när alla är trötta och seega...:D:D:D
Låter gott med vin och så men det ska vi ju dricka hela veckan och jägermeister :D:D:D:D:D:D kul i backen hela veckan lång..:D:D:D:D