• Sanasol

Cheerful och Sanasol snacktråd!

Hihihihi

• Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!
  • Hemligt ( fast inte längre)

Sanasol, skojar du eller? Vilket grymt häftigt hus!!!

• Sanasol

Nepp, det kommer bli så jäkla fint så jag nästan ryyyser när jag tänker på det!! Ska ta massa utsiktsbilder därifrån nu när vi åker ner den 17:e... sååå fint är det! :D Sen det huset också, skitfräänt ju! :)

• Hej baberiba

Hemligt

Vinkevink* :D:D:D:D nä det är många som har smygit sig hit..:D snälla som jag och Sanasol är så släpper vi in er..:D:D:D

• Hej baberiba

Sanasol

Verkligen fint hus....har sett det i tidningar som reklam...;) vad kostar det att bygga ett sånt hus?

HAr ni bestämt er för detta hus till 110%? är det klart och så att ni får den tomt ni vill ha?

Sanasol
    Ingår det tapeter i bygget? Om det gör det så ta inte dom som brukar vara standard utan lägg hellre lite i mellanskillnad, det ÄR värt det!!!

• Sanasol

Vi kommer inte bygga så, eftersom vi har allt virke till huset gratis....

Så bra!
    Jag jobbar i färgaffär nämligen så jag vet hur det brukar vara med "färdigköpta" hus.

• Sanasol

Jo, vet att tapeterna inte brukar vara så roliga! Det är samma med köksskåp och liknande...

Vi kommer inte göra en exakt kopia av huset, men det påminner väldigt mycket på utsidan, därför jag valde att visa bilden!! :D Min karl håller på och gör CAD-ritningar på det...

• Hej baberiba

Sanasol

Jisses vilken tur ni har...:D huset blir ju nästan gratis då..:D vad bra !

• Sanasol

Ja, det är hus bra som helst! Men vi får jobba för det, i skogen och grejja... men det blir nog mest mannen... jag får väl måla och göra fika åt gubbarna! Sen har både min pappa och hans pappa en gång i sina dagar arbetat med att bygga hus, så det är mycket som blir gratis... det vi behöver hjälp med är mest insidan, nog dyrt det... och endel finsnickeri, kring fönster osv... *myyser vid tanken*

Men, först bröllop!!! :D:D:D:D Ska provsmaka menyn här i slutet av mars är det tänkt är sååå spänd på den!! :D

Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!