Cheerful och Sanasol snacktråd!
Hihihihi
Hihihihi
:D:D:D:D:D:D
Ni får passa er så att ni inte ramlar i backen då!! ;) Åker ni vanliga slalomskidor eller nåt annat kul? Själv åker jag slalomskidor, men inte så ofta... trots att man bor i norrland, SKANDALÖST!!
Vi åker på slalomskidor...men gubben vill prova snowboard få se om han hyr detta för en dag...isåfall ska jag ha laddat digikameran..:D:D:D:D:D
Ja jisses du har väl supernära till backarna...ut och åk nu..:D:D:D
Vad ligger närmast? vad heter det (vill kolla på nätet)..:D
Hihi, kan ju vara nåt att ta kort på! ;)
Är inte jättenära till fjällen, för vi bor ju vi kusten... men dit vi kommer flytta är det nära till Åre! Ska bli roligt, gäller ju att passa på då...
Närmast är en backe i Bygdsiljum här tror jag, inte så jättekul men det duger ju för någon dags skidåkning. :D:D:D Men inget är ju som fjällen på RIKTIGT!
Sanasol
Inte dåligt att bi i Åre...:D:D:D vi kommer...:D:D:D:D:D:D:D
När flyttar ni dit?
Vi flyttar ner i december, lääängtar så! :D:D Då bor vi i Offerdal som det ser ut just nu, det är en gammal socken ca 8 mil är det till Åre därifrån bilvägen, men man ser Åreskutan från tomten där vi planerar bygget av huset... sååå vackert! :D:D:D
Är ju en bit dit, men ändå så pass nära att man faktiskt kan åka dit under helgerna!
Har ni barn?
Sanasol
Nej vi har inga barn men snart så....för vi ska adoptera från Kina...:D:D vi har precis blivit utredda och godkända, har precis skickat in ppr till FFIA (adoptionsbyrå)....Vi längtar så mkt....:D:D:D
Har ni barn?
Vilken utsikt ni kommer att få sen när ni bor i ert fina hus...:)
Åååå, vad mysigt! Då är det på gång då alltså!
Nej, vi har inga barn ännu! Men vi hoppas väl att det blir till någon sen på smekmånaden eller så! Fast i nuläget är det mest mannen som är sugen... fast det börjar komma mer och mer hos mig med! Det är ju fantastiskt med barn...
Japp, tänk vilka härliga sommarkvällar på den altanen med DEN utsikten... ska som sagt ta bilder nu i slutet på mars, har köpt film till systemkameran idag! :):):)
Sanasol
Yapp det är i rullning nu så spännande...:D
Du måste visa alla korten du har tagit...vill se er charmanta utsikt..:D
Sjäälvklart! Ska scanna in allt så snart jag framkallat dem!
Hihi, nu står min karl i köket med mp3-spelaren och sjunger till... låter lite knäppt, halvt sjungandes och halvt nynnandes... Visst har jag det bra när han lagar mat och jag surfar på BT?!?! ;)
Förstår att det känns spännande att det är på gång med barn nu! :D Härligt att det finns adoption också, skulle absolut kunna tänka mig det eftersom man verkligen har möjlighet att ge ett bra liv till någon som inte har de förutsättningarna... :):):)
Tittar in härmed när jag ser två kära namn i rubriken ;)
Cheers gumman: FFIA
Tänka sig att jag ALLTID läser FIFA, det gjorde sambon med :D vi ser varje gång ser fotbollsförbundet "dela ut" adoptivbarn :D