• Sanasol

Cheerful och Sanasol snacktråd!

Hihihihi

• Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!
  • Hej baberiba

Sanasol

:D:D:D:D:D:D vilken syn!:D:D:D:D:D vad bra du har det..får middagen serverad och du kan surfa på BT...:D:D:D så vill jag oxå ha det...:D:D

Ja det är så kul att vi ska adoptera:D:D:D efter missfall och misslyckade provrörsbefr. så blev vi trötta på allt så då blir det att adoptera...:D

Det är inget fel på ngn av oss men det vill sig bara inte...verkligen oförklarligt....antar att det är pressen och stressen man har i huvudet att man VILL ha barn...;) när vi väl har adopterat så blir jag säkert gravid...:)

• Hej baberiba

Sannis

Nu struntar jag i joppet och åker hem..:D

Vi ses imorgon !

KRAM

• Sanasol

Cheerful

Hihi, japp! Han är snäll, men det är inte varje dag, oftast jag som lagar mat. Öh, lät knäppt, snäll är han varje dag!

Ja, så underbart att ni vet att ni får ett barn nu iaf :) Ser verkligen fram emot att bli förälder själv, på ett eller annat sätt!

Japp, är ju många som blir gravida när de väl adopterat... men det gör väl inget?! :D:D

Nu ska jag äta!! :D kram på dig!

• Hej baberiba

Nä skulle vi bli gravida skulle vi bli överlyckliga...:D:D:D:D:D:D:D

Vi lääängtar...:D:D:D

Vad blev det för mat?:)

• Sanasol

Blev chorizo och potatismos, inte så värst lyxigt men ganska gott och framför allt snabbt mitt i veckan! :D:D:D

Nu sitter jag och laddar, ska köra ett spinningpass vid 12.15 och därefter simma några längder har jag tänkt... :):):)

• Hej baberiba

Hurtbulle där..:D

Ladda på du:D

Är du tillbaka senare sen? jag är här till 16 idag sen har jag semester....:D

• Sanasol

Jooo, kommer tillbaka efter träningen. Kommer nog sitta här och slöa då om jag känner mig själv rätt ;) Hihi, nu sitter jag och väntar på att kompisen ska komma och hämta mig, alltid bra att ha någon med en som hejjar på... hihi

Mmm, semester.. *drömmer* Var ni på bröllopsresa?

• Hej baberiba

Nä:( ingen bröllopsresa...:( mannen var tvungen att jobba...:( men vi tar den vid ett senare tillfälle...:)

Då hinner vi nog ses här innan jag går hem från jobbet...:D

• Sanasol

Ahh, men den som väntar på nåt gott... kan ju dessutom vara kul att ha kvar en mysig resa att se fram emot! :) Dra ut på bröllopet lite... hihi...

Vi har pratat om två resor faktiskt, vi kommer nog boka en billigare resa som vi åker på direkt efter bröllopet. Typ vin och matresa till Spanien (Rioja) eller Italien. Sen kommer vi önska oss bidrag till den "riktig" bröllopsresa i present, hihi, hoppas vi får nåt... så kommer vi förmodligen åka till vintern, vi har pratat om seychellerna eller maldiverna, så vi kommer nog måsta skjuta till med en heeel del själva också... å då är dte ju bra när man hinner jobba hela hösten!

Nä, nu ska jag sticka! Vi ses snart! :):):):)

• Hej baberiba

Låter härligt med två resor....;)

Ses sen..;)

Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!