Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
norpis - spännande! Förstår om du börjar bli nervös :)
Lemice; Vad spännande.
Jag utbildar mig inom reception och konferens och läser danska. Jag har planer på att börja jobba i Danmark sen.
Det var därför jag undrade!
Puh76
Jag kan verkligen rekomendera det..!
Trivs massa med att jobba i DK
Hej tjejer!
Det vissade sig att jag skall ha ett möte åp tisdag som slutar kl. 1900 i Lund så jag kan bli mkt sen, lite osäker på om jag kan komma.
Hur dags kommer ni att vara på fikat samt vet ni hur länge?
Lemica
Skall bli jätte kul att träffa dig, jag skall ha ett turkiskt bröllop! hihiii
www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=1
Hej alla!
Såg en klänning på köp/sälj som exakt ser ut som den jag har köp!!!
Helt underbar
*Smurfen*
tycker med det ska bli kul o træffas...
turkiskt?? va kul...
Jag kanske inte kan dyka upp jag heller... inte førræn efter 19.00
Ska ut o leta brudklænning hela dagen o massa mer... hehe... tror inte sværmor blir glad om jag førsvinner...
Men træffas gærna efter 19.00..
Som det ser ut nu så ska vi ha brøllopsfesten på luftkastellet..
Någon som har vatt dær ??
www.luftkastellet.se
skriv gærna och sæg vad ni tycker om lokalen..!!
:D
Hej lemica!
Har ingen erfarenhet av luftkastellet, vi skall ha vårt i Gya Stehag, stro lokal som var billigt samt så får man ta med egen mat å dricka. Jätte mysig lokal, var lite skeptisk innan jag såg den men blev positivt överaskad. Gå gärna dit å titta!
Högt i tak osv. Stor , vilket är underbart!!!
Då kanske vi ses på imorgon, beroende på hur snabbt mötet är slut, om det drar ut för mkt kanske jag inte kan komma
Kram på alla
Det vore kul om du kan komma, smurfen!!
*Smurfen*
har du någon link så man kan kolla lokalen...
Jag har fastnat totalt før luftkastellet.. det ær vældigt dyr men den ær helt underbar.....
Jag har samma problem kan hænda att jag ej kan dyka upp førræn efter 19.00 hoppas att det finns ngn kvar då:D
Smurfen!!
Ska ni oxå ha ert på Gya?! Det ska vi med, jag är nämligen därifrån. Vilken datum??
27 Maj!
Själv?
Blev så kär i lokalen... Tycker den var underbar.. så nu hoppas jag på fint väder!!!
Lemica!
Jag har inga bilder, vet inte om penny28 har det... men kasnke finns det ngt om man gogglar:))) (google)
Jo, tittade oxså på luftk. men det var för dyrt för oss .. men det ser underbart ut.
*smurfen*
førsøker googla fram ngt dårå.. hehe
Lemice!
Bor du i Malmö?
jag bor där!
www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=1
Lemice här ovan är bilden, har du ngn bild på din?
*smurfen*
ortroligt vacker klænning...
Tyværr har jag fortf inte hittat ngn:(
Hej!
Har tyvärr inga bilder på Gya, men där är helt underbart på sommaren när alla träd grönskar runtomkring. Har sedan barnsben sagt att jag skulle ha min fest där. Har varit på massor av fester där genom åren!
Var och köpte gästhanddukar igår till toaletterna. Gröna då det är vårt tema!
Hur fick nys om Gya, Smurfen?
Vi gifter oss 1 juli.
Penny28
Var å tittad på lokalen i januari, tänkte att den kunde vara ngt extra under sommaren. Min fästman är från eslöv så han hade varit på fester i den lokalen.
Mkt fin!
Hur gör ni med maten?
En vän till vår familj jobbar som kock, han ska laga maten och frakta dit den i värmeskåp.
Ni då?
Hur många gäster har ni? Risken är om man har för lite gäster, kan lokalen bli alldeles för stor.