• Billa

Hallåååå! Det är lördagskväll!!!

Ska man inte festa på lördagskvällar?!

Vad gör folk egentligen som är här inne nu?!

Själv så har jag jobbat idag å ska upp i morrn bitti å jobba lite mer! min M2B är ute å festar så jag ska kanske hämta honom vid midnatt någonstanns. han sa att han skulle försöka ta sig hem på egenhand...men man vet ju aldrig! :D Hehehe!!

• Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!
  • sofia  aneleh

speciellt om man är på lång bilresa är det skönt. fast då måste man lyssna på det från hörlurar annars somnar den som sitter vid ratten, och det är ju inte så bra..

• Becca grodan

haha, nej det är ju inte sååå bra :)

näe, karln min har krypit ner i sängen, han ska upp o jobba i morgon, så jag tänkte nog joina o se om han är jätte trött eller bara lite trött o om man kanske kan få sig lite.. ;) hehe..

ha det!

• sofia  aneleh

jo jag är påväg till sängs jag med. orlkar inte sitta uppe och vänta, de har börjat spela poker nu, så det lär väl sysselsätta dem några timmar till

sov så gott!

• Bluebride2006

Beccagrodan.......... Jag bor i Eskilstuna. Ja, jag har ganska bra koll på sagan om ringen

• Bluebride2006

och Harry Potter :)

• maniko

Har precis ätit middag efter att ha kommit hem från jobbet (jag och min m2b driver en restaurang därav den sena middagen) men sen kunde jag inte hålla mig från att kika in lite på BT!

• Frances

Jag ar sjukt trott, festade pa torsdag (kom hem 5) och igar (kom hem 6 heh) sa idag blir det sova av :) Har druckit 2 dagar i rad, mycket festande nar man bor i Stockholm... :)

• junibrud2006

Hej! Får jag haka på???

Frances - Vad jobbar du med??! När ska ni gifta er?

Kul med fler lördagsvakna som inte är på krogen!!!

• junibrud2006

Ang frågan om jobbet - tänkte mest för att du orkar festa... Trött efter en kväll!!!

• Frances

Jag jobbar heltid for tillfallet (pluggar annars) som konsult, dvs foretaget jag jobbar for hyr ut mig till diverse andra foretag nar deras anstallda blir sjuka. Mest ar det receptionistjobb och jobb pa NK :)

Vi ska gifta oss nangang i framtiden - inte ens borjat planera annu eftersom jag maste plugga klart, sa vi talar om en tidsram pa ca 5 ar :)

Ja man blir mycket trott efter jobbet, men man maste hinna festa ocksa! ;)

• junibrud2006

Låter inte helt fel. Jobbade på Proffice ett tag och trivdes. Men men. Nu har man fast jobb, bostadsrätt och snart äkta man. Men man ska väl inte klaga...

• Tissa

Var osså sugen på att festa ikväll men så har man jobbat hela dagen så upp imorrn igen..näää usch pallade inte hehe Så det blir nog utgång imorrn istället kanske Efter jobb eftersom jag e ledig på Måndag Ja vi får se

Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!