• Billa

Hallåååå! Det är lördagskväll!!!

Ska man inte festa på lördagskvällar?!

Vad gör folk egentligen som är här inne nu?!

Själv så har jag jobbat idag å ska upp i morrn bitti å jobba lite mer! min M2B är ute å festar så jag ska kanske hämta honom vid midnatt någonstanns. han sa att han skulle försöka ta sig hem på egenhand...men man vet ju aldrig! :D Hehehe!!

• Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!
  • Billa

Jo han är det inte fel på! Heheh!

• Ravial

Fast jag gillar Legolas också (hette han verkligen så - är inte det en häst?)

• sofia  aneleh

jag har egentligen aldrig kollat filmerna, bara sett den första i trilogin, men den bara halvhjärtat. jag var nog lite förtrollad av honom, vilket är konstigt för jag brukar aldrig dreggla efter killar i filmer..

• Billa

Legolas är fin...men har ser så mesig ut...han Orlando Bloom, det gör han i de flesta filmerna tycker jag! I Troya oxå!

• Billa

Jag har sett alla filmerna ! Å efter det läste jag böckerna! Dom kan jag rekomendera!! Fasr lite segt är det att läsa om när dom slåss!

• sofia  aneleh

nä mesiga småkillar är inget för mig. fattar inte att visa tycker elijah wood snygg, han ser ju ut som en 12 årig kille. det skall vara riktiga män.

• Ravial

Ja, det är bara i Sagan om ringen jag gillar honom.

Vilken kontrast egentligen: Aragorn (Vidstige ) och Legolas.

• sofia  aneleh

vem är den där bågskytte killen med spikrakt långt blont hår?

• Ravial

Bäst jag slutar nu, annars måste jag förklara varför det ser ut som det gör på golvet imorgon . Vad lätt det är att fastna på BT!!

Kul tråd!
    Hej!

Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!