• Billa

Hallåååå! Det är lördagskväll!!!

Ska man inte festa på lördagskvällar?!

Vad gör folk egentligen som är här inne nu?!

Själv så har jag jobbat idag å ska upp i morrn bitti å jobba lite mer! min M2B är ute å festar så jag ska kanske hämta honom vid midnatt någonstanns. han sa att han skulle försöka ta sig hem på egenhand...men man vet ju aldrig! :D Hehehe!!

• Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!
  • Billa

hmmm...sofia, va inte du bakis igår oxå? Tittade lite på arnoldtråden! :D

Vi har en en slatt teqila hemma, men när jag ser den flaskan minns jag förra helgen....å då är jag helt plötsligt inte lika sugen längre! :D

• Ravial

Ja, jag blir nog hippad nästa helg (hoppas jag i alla fall) och helgen efter det smäller det - då gifter vi oss. Så två helger i rad för mig är numera lyx...eller vad man ska kalla det

• Bluebride2006

Festar ju aldrig dessutom sitter jag här varje dag eftersom jag är arbetslös och inte har några vänner att umgås med. Så nu sitter jag vid datorn och min blivande framför tvspelet så lyssnar vi på Harry Potter, första boken på CD (läsbok)

• Billa

Ojojoj! En riktig parypingla Ravial!
    Intressant nick förresten! Finns det ngn skojjig förklaring lr är det ett namn?!

• sofia  aneleh

meh! igår var jag väl inte bakis, jag var bara allmänt ofräsch

satt ju hemma hela kvällen i förrgår o väntade på att killen skulle komma hem från en fotbollsmatch och efterföljande öl!

• Becca grodan

Bluebride2006: varför inte så många vänner? vart bor du? :)

vist är det du som har lite trubbel med din klänning från ebay? tror mig ha läst det i annan tråd... håller tummarna för att det löser sig iaf...

• Billa

Sofia, din kille gillar fotboll va?! Hehehe!

• Billa

Han kanske är en sån där hulligan man läser om?! :D

• Ravial

Billa: Nej, jag har nog aldrig varit en partypingla! Kanske mer när jag var yngre...för 10 år sedan...eller 15...

Nicket är min sons två första bokstäver i varje namn (så originellt ). Ditt då?

Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!