• Billa

Hallåååå! Det är lördagskväll!!!

Ska man inte festa på lördagskvällar?!

Vad gör folk egentligen som är här inne nu?!

Själv så har jag jobbat idag å ska upp i morrn bitti å jobba lite mer! min M2B är ute å festar så jag ska kanske hämta honom vid midnatt någonstanns. han sa att han skulle försöka ta sig hem på egenhand...men man vet ju aldrig! :D Hehehe!!

• Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!
  • TingelingAnna

Ska oxå jobba tidigt imorrn bitti... Men BT är ju dock roligare än att festa. :)

• Ybrud

Nej man behöver inte festa på lördagskvällar. Ibland är det skönt att slippa Just nu kan jag säga... "jag trivs bättre hääär"

• Ravial

Ensam med sonen (som aldrig somnar - suck). Min blivande är på sin svensexa...

• Becca grodan

har en slapp hemmakväll, funderar på att blänga lite på tv snart... har suttit o spelat dataspel i några timmar :)
    dricker en bacardi breezer och njuter av att det är helg :)
    i morgon ska jag storstäda... :/

• Saintly

Ska jobba i morgon.....Urk...

• sofia  aneleh

är bakis, samt att killarna kollar på fotboll i vardagsrummet. jobbigt.

• bambam

Jag sitter på mitt jobb och inväntar sista flyget från London (jobbar på Arlanda), och ska sen snabbt i väg hem och sova - kanske sätter jag mig framför datorn och filar på mitt festprogram en stund, innan jag ska sova för att sen kliva upp tidigt och jobba imorgon.

Min sambo jobbar, så det blir till att krypa ner i sängen ensam.... :(

Kul tråd förresten!!
    Kram till er alla!!

• Ravial

Jag kom precis på - vi har nog en slatt av något gött i barskåpet. Ska nog blanda till mig en liten drink i min ensamhet .

• Brollie

Pojkvännen kollar Robinson, jag kollar här.... Vi dricker upp resten av vinet från middagen o bara tar det lugnt... Ut o festa blir det inte så ofta längre...

• Billa

Hehehe! Låter som att ni har sköna kvällar iaf. ! Det har jag med! Har min godisskål här bredvid mig å det är sååå lugnt å tyst! Skööönt. Har så mycke ljud på jobbet så det räcker där känner jag!

Men nästa lördag är det party! Det är ganska skönt att varva lugna helger med partyhelger!

Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!