• Billa

Hallåååå! Det är lördagskväll!!!

Ska man inte festa på lördagskvällar?!

Vad gör folk egentligen som är här inne nu?!

Själv så har jag jobbat idag å ska upp i morrn bitti å jobba lite mer! min M2B är ute å festar så jag ska kanske hämta honom vid midnatt någonstanns. han sa att han skulle försöka ta sig hem på egenhand...men man vet ju aldrig! :D Hehehe!!

• Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!
  • Billa

God natt å lycke till med städningen!!

• sofia  aneleh

nehe, legolas är väl den där andra mannen med kort skägg, han som ser ut som en människa liksom aragorn? eller vad heter han i såfall?

• Billa

Nä, Legolas är den blonde killen....hmmm...ven tänker du på då?!har inte sett filmerna på ett tag nu!!

• sofia  aneleh

okej du har säkert rätt, jag måste ha missuppfattat. jag tänkte på den andra som har människoproportioner och samma frilla som Viggo. han är del av deras grupp.

• Billa

Aha!! Hehehe! Jag det är inte lätt med dom där filmerna, många namn å figurer!

Nä...nu måste jag nog sussa....ska ju upp å jobba om några timmar! Å hämta karn ska jag göra oxå!

God natt alla!!

• sofia  aneleh

sov så gott! då blev jag ensam kvar, hoppas lilltån har pippat klart snart!

• Becca grodan

jag är här lite halvt... lyssnar på asyl av lisa marklund på cd bok... o sitter o kikar efter ett trevligt spa att lyxa på tillsammans med m2b på vår bröllopsdag innan vigsel och fest... ska gifta oss på kvällen...

• sofia  aneleh

åh vad härligt det låter att bli ompysslad sådär istället för att stressa hela dagen som så många andra gör...
    när är bröllopet då?

• Becca grodan

jepps :) det ska det bli...
    vi har inte spikat ett datum än, men maj 2006 blir det.. o så ska själva cermonin äga rum vid 20 tiden.. därför har vi hela dagen för oss själva o ska lyxa på nått mysigt spa, gärna ett som vi sen kan sova på över bröllopsnatten och få fortsätta lyxa lite på dagen efter :) ska inte iväg på bröllopsresa så kan vara skönt med lite lyx på spa då :)

när går ditt bröllop av stapeln då?

Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!