• Billa

Hallåååå! Det är lördagskväll!!!

Ska man inte festa på lördagskvällar?!

Vad gör folk egentligen som är här inne nu?!

Själv så har jag jobbat idag å ska upp i morrn bitti å jobba lite mer! min M2B är ute å festar så jag ska kanske hämta honom vid midnatt någonstanns. han sa att han skulle försöka ta sig hem på egenhand...men man vet ju aldrig! :D Hehehe!!

• Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!
  • sofia  aneleh

hösten 2006 är tanken. halvtraditionellt och lyxigt bröllop i ett gammalt slott, med de 50 närmaste släktingar och vänner.

men ibland funderar man ju på att det skulle vara skönast att "fly" till nån söderhavsö och gifta sig i solndgången på stranden, med bara föräldrar och syskon som vittnen.

blir det nån fest efter er vigsel?

• Becca grodan

ah oki.. när förlovade ni er? hur? *nyfiken*
    jo vi ska ha fest..
    det blir champagne, snittar o smörgåstårta.. mingel o bordsgrupper här o var.. sen bar med självkostnadspriser och DANS :)

• sofia  aneleh

vi förlovade oss på midsommaren på en strand vid mälaren. ganska oromantiskt var det faktiskt, vi bara låg där och pratade och "bestämde" oss för att förlova oss. hade nog pratat om att gifta oss tidigare men det var väl som en officiell förlovning då. sen köpte vi ringar några dagar senare.

sen började väl bröllopsplaneringen i.o.m det.

• Becca grodan

ah oki... hur länge har ni vart tillsammans då? o hur gammla är ni? o vart bor ni? haha.. jag är lite frågvis sådära :)

• sofia  aneleh

1. 3 år
    2. jag 24, han 33
    3. stockholm

ni då?

på tal om asyl, nu har jag äntligen skaffat den och ska läsa. hoppas den är lika bra som gömda.

• Bluebride2006

Det är svårt att hitta vänner i en liten stad. Framför allt när jag inte har råd heller att göra något. Jo, det är jag som har problem med klänning via Ebay, min karl är också helt ointresserad av sport, det är jag som kan sporten bättre :) fast jag kan mest friidrott och Golf.

Jag gillar också Legolas, och du har rätt Ravial, Legolas var även en känd travhäst.

Se om jag kan förklara så ni vet vilka som är vilka i Sagan om ringen, antar också att ni menar första filmen där brödraskapet är helt.
    Viggo, vildstige som han kallas i början är Viggo Mortensen och det är han som blir kung i trean.
    Legolas, är alfen, mitt blont lång håll och som skjuter pil.
    Merry och Pippin är de två tokstollarna som är kompisar med Sam och Frodo.
    Gandalf är den gamla gubben.
    Sist är det Boromir, även han människa.

• Becca grodan

oki doki :)

ja vi då..

1. 2½ år typ..
    2. jag 27 han 25
    3. stockholm (förort)

ja, jag har inte lyssnat så långt på asyl så kan inte utala mig än.. men gömda sträckläste jag... har lite svårt att konsentrera mig när jag "lyssnar" på bok.. speciellt när jag sitter här samtidigt ;)

• Becca grodan

Bluebride2006: ah vart bor du?

hehe du har koll på sagan om ringen filmerna du :)

• sofia  aneleh

jag somnar alltid när jag ska lyssna på cd-bok. även om det är intressant. på nåt sätt är det så avslappnande att höra någon prata sådär lugnt. dessutom väljer de ju folk med behaglig röst.

det var Boromir jag menade, han som fortsatte strida trots att han var skjuten med tre pilar!

• Becca grodan

haha jag vet.. min karl blir tokig på mig... vi ligger där i sängen o lyssnar på cd bok o så vips sover jag.. haha... så jag har gett upp att försöka lyssna i sängen :)

Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!