• Billa

Hallåååå! Det är lördagskväll!!!

Ska man inte festa på lördagskvällar?!

Vad gör folk egentligen som är här inne nu?!

Själv så har jag jobbat idag å ska upp i morrn bitti å jobba lite mer! min M2B är ute å festar så jag ska kanske hämta honom vid midnatt någonstanns. han sa att han skulle försöka ta sig hem på egenhand...men man vet ju aldrig! :D Hehehe!!

• Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!
  • Billa

Hehehe!Min kille älskar fotboll när hans killkompisar är i närheten...annars tycker han att det är sådär! Hehehe!!

• sofia  aneleh

haha han försöker bara dölja sin feminina sida så inte grabbarna märker

min har blivit bättre iallafall, tidigare åkte han på nästan varenda borta match också, nu kollar han bara på hemma matcherna och nån enstaka borta match om året.

• Becca grodan

jag har sån tur (eftersom jag är rätt ointresserad av sport själv) min karl är totalt ointreserad av allt vad sport heter :)

• Ravial

Min är så där lagom intresserad av sport, och jag med om det är OS eller VM, eller så...

• Billa

Ravial, Det är mitt smeknamn till vardags! Heter Belinda men det är inget jag gillar!

Hahahaha! Jo, men hans femininasida brukar visa sig när han är full! *skrattar* Förra helgen sa han att han tykcer att Johnny Depp är snygg! :D Han har bra smak, det måste man säga!

• sofia  aneleh

min kille är intresserad av nästan allt där sverige är med, och är det nationellt så kollar han på allt där stockholm är representerat. alla "manliga" sporter iallafall. självklart är allsvenkan och fotbolls VM det viktigaste...

• Ravial

Suck! Nu måste jag gå och städa. Svärföräldrarna kommer kl 10 imorgon och golvet ser ut som 7 svåra år. Eftersom grabben sover nu kan jag inte dra fram dammsugaren, utan måste svabba upp allt bös med en blöt mopp...urrrk. Så blir det när man hänger här i stället för att göra nytta

Ha det!

• sofia  aneleh

på tal om snyggingar: vem är den där jävligt snygga killen i sagan om ringen filmerna? han med skäggstubb och halvlångt hår? herrejävlar va han är sexig! blir nästan upphetsad av att se honom strida mot fula monster i filmerna.

• Ravial

Kunde inte låta bli att titta ändå

sofia aneleh: menar du Viggo Mortensen?

Svar på tråden Hallåååå! Det är lördagskväll!!!