• lillsmurf

    Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

    Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

  • Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • Tessan-brud

    Åhhhhh så trevligt!Får alla som ska bli brudar i Stockholm haka på?Skulle vara jätteroligt!

  • brud 05

    Klart du får följa med, Tessan-brud! Vi är ett gäng som träffats under ett år nu och jag tror att nästan alla hunnit gifta sig. Du kommer att få massor av tips!

  • brud 05

    Stort Grattis förresten, Sep brud!!! Supervacker bild!

  • shalimar

    Får man föreslå en turkisk restaurang som ligger precis vid södra station (Swedenborgsgatan)? De är ganska nyöppnade och har gott vin och bra priser. Om nån är lite/mycket hungrig så finns både smårätter (kalla och varma meze) samt varmrätter (grillrätter och div. turkiska specialiteter) och turkiska efterrätter. Trevlig personal också, så jag tror inte att det är ett problem att sitta där några timmar (sköna soffor har de också).

  • Emilia

    Jag borde kunna... men kna tyvärr ej vara ute så sent den dagen. Man kanske kan ses redan vid 17:00 i så fall? Om några kan.

    brud 05
    Shalimar
    Skrutthumlan
    Popcorn
    lillsmurf
    Emilia
    Sep brud (?)
    Veronika (?)

    //Emilia

  • Sep brud

    Skrutt, vad fin du skrivit om er underbara dag! Och återigen, vad vackra ni var!!

    Emilia, om vi träffas tidigt så kan jag vara med ett tag. Ska på kräftskiva på kvällen.... så gärna så tidigt som möjligt!...

  • lilla-Angelina

    Detta låter som en jätterolig idé!Jag hakar gärna på(om nu inte alla känner varandra och är vänner sedan länge...) Hur anmäler jag mig?

  • skratt-maja

    Hej tjejer!

    Många inlägg på min vecka i frankrike!!!

    Tyvärr så kan jag inte komma på fredag den 30 då jag ska på disputationsfest men det hade inte spelat ngn roll om ni valt den 28 för då ska jag gå ut och äta med min man. Fyra månader som gifta infaller på onsdag.. tänk vad tiden går fort!

    Håller tummarna för att det blir ngn mer träff för jag vill verklgien höra era detaljer och hur ni har det i livet som fruar.

  • lillsmurf

    På fredag kommer denna tråd att stängas av! (3 månader sen den startades) skall vi öppna en ny kanske med något passande namn? Några förslag?

  • skratt-maja

    tummen upp för lillsmurf som är så förutseende och jag tycker att vi tycker att skrutthumlans föslag är bra!

    så jag kommer att hålla utkick efter den, bra att vi numrer tråden, gör att man lättare kan hålla koll. Ngn som känenr sig manad att starta den tråden???

  • Skrutthumlan

    Nu har jag startat en som heter som det jag föreslog.

    Kramis

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar