Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
När blir det BT-träff igen då??? Själv är jag borta 14-24 juli, men sedan är jag jättepigg på en träff!
När blir det BT-träff igen då??? Själv är jag borta 14-24 juli, men sedan är jag jättepigg på en träff!
Mig med, ska till doktorn på förmiddagen men sen är jag leeeeedig! Kanske passar på att åkt till polisen och skaffa nytt pass, nu när man heter Ljungqvist *fniss* ;)
12/7, några fler? Och vart ska vi ses?
Antonia - GRATTIS!!!!! Wow, det var inte direkt väntat! Men oj vad kul!
Jag skulle också jättegärna ses nån gång snart, MEN - v åkr till Fagersta idag och kommer inte hem förrän nästa torsdag eller fredag (21 eller 22 juli). Men efter det så är jag gärna med på en träff!!
Grattis igen! Men jag måste säga att bilderna inte gör dig rättvisa, du var så strålande vacker på ett sätt som inte kan fångas på foton. Som du själv sa så var allt väldigt väldokumenterat, så jag ser fram emot att se mååååånga bilder nån gång när vi ses! Ha det bra och njuuuuut av att vara nygift!
See you later, frun! ;)
Vilka härliga bilder - du ser så underbart "vild och vacker" ut! Och era stora leenden på alla bilder (gillade också den dår nån "kom på er" under bordet ;))
Fast jag vidhåller fortfarande att du var ännu mycket vackrare i verkligheten! Fotografier i all ära, men de kan aldrig återskapa alla detaljer och framför allt den utstrålning ni hade den dagen... ;)
Jag vill gärna komma - men jag kan inte varken den 28 eller den 29. Så har ni lust att ta det på fredagen i stället (30/9)? :D
Yay! Får man föreslå nåt ställe här på Söder kanske, finns massor av inte-så-dyra restauranger/krogar. Där det såklart finns vin.
Får man föreslå en turkisk restaurang som ligger precis vid södra station (Swedenborgsgatan)? De är ganska nyöppnade och har gott vin och bra priser. Om nån är lite/mycket hungrig så finns både smårätter (kalla och varma meze) samt varmrätter (grillrätter och div. turkiska specialiteter) och turkiska efterrätter. Trevlig personal också, så jag tror inte att det är ett problem att sitta där några timmar (sköna soffor har de också).