Hänghud
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
he he... det vill jag ju inte! och samma här - min mamma är inte heller nån picknick..
hur har det gått för dig då? jag är nu nere på minus 6 kilo och det känns så grymt skönt. siktar på 7 till, vill inte försvinna helt. men det är nog i och för sig ingen risk...
MIA.MARIA!
hur går det för dig? hoppas du har goda nyheter! jag var borta i helgen och åt vanlig mat (bra mat) men allt stannas ju upp då. i alla fall för mig... men nu är dte nya tag - har 14 dagar kvar och det MÅSTE jag bara klara! tyvärr är det igen en massa som kommer emellan - middag i helgen, öl på onsdag, lunch på torsdag... ja, du vet. men nutriletten borde ju lindra i alla fall. känns åtminstone bättre...
Åh va kul att höra av dig och att det går bra för dig! Jag tror absolut nutriletten lindrar, det kommer gå fint!
Jag har varit sjuk i typ en vecka och har INTE skött mig för 5 öre, men står ändå still så det känns väl OK. Ska bli skönt att kunna röra sig sen igen när man blir frisk och äta bra. Just nu är det bara micro-pajer som gäller och lösgodis. Som jag egentligen inte ens gillar, lösgodis alltså, föredrar choklad, men finns det så äts det. Korkat!
När åker du iväg? börjar närma sig nu va?
KC: Vad äter du för ngt och hur länge har du hållt på? För att tappa 5 kilo menar jag.
MIA.MARIA:
he he.. man måste ta hand om sig! och när man är sjuk tycker jag paj och lösgodis låter toppenbra! Hoppas dock att du blir frisk snart!!!
vägde mig idag och nu är jag nere på 6,5 kilo. känns bra, men egentligen vill jag ner 5 kilo på två veckor nu.. DUmt att ens tro det. Känsn ändå som om jag kommer få kul på resan. För 3 veckor sen, innan jag gick ner, så kände jag att jag skiter i att åka om jag inte går ner. Nu känns det lite annorlunda. SKönt. Jag blev desperat!!
Kör fortfarande pulver men med undantag fast idag fick jag spelet och käkade en stor salld och en typ halv kycklingfilé till middag. Var bara tvungen att få tugga på nåt. EFteråt kändes det skitjobbigt, men jag tänkte träna i morgon så det där extra kanske försvinner. Har inte riktigt haft ork att träna eftersom jag äter så liiiiite.
Hur mycket har du gått ner allt som allt? HUr länge tänker du köra?
T.KARLSSON:
Jag kör nutrilett, morgon middag kväll. Men syndar när dte är fest vilket det varit lite ofta nu. Men det har gått bra ändå, peppar peppar!
okej. kul. själv ska jag köra på cambridgekuren snart. ska bara ta tag i det lite mera :)
så 6,5 kilo på 2 veckor har du gått ner? det är ju KANON
T.KARLSSON:
men det mesta är säkert vätska.. sånt där är ju så svårt. det blir också en tuff bit att våga börja äta igen, men man får ta det lugnt..
Cambridge går säkert också bra, det är jag säker på!
Och nja.. 6,5 kilo på 3 veckor.. men sista veckan har typ stått still pga diverse utsvävningar. målet var dock 2 kilo per vekca så man får väl vara nöjd.
Gratulerar, kul att höra att det går så bra. Jag går på nutrilett och naturdiet. Men de dagar jag tränar så äter jag "vanlig" mat målet efter träningen. Så jag inte bryter ner min kropp. Och när man tränar så skriker magen efter potatis, ris och pasta. Fast mitt mål består då av lågt Gi, ingen pasta, ris eller potatis. Så man kan väl säga att jag kör en variant av South Beach också. En mix av allt=)Jag har bara hållt på 2 dagar men jag måste säga att det är kämpigt, kroppen känns så tom.
SB_HELENA:
förstår preciiiis. jag kör också en vatiant av allt om jag nu äter. sen äter jag lite olika bantningspiller också. helt galet, jag vet! till slut vet man väl inte vad som funkade...